Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Baiut si Strimbu Baiut


Anunt de participare numarul 18802/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAIUT (PRIMARIA COMUNEI BAIUT MARAMURES)
Adresa postala: Baiut str principala nr. 413, Localitatea: Baiut, Cod postal: 437025, Romania, Punct(e) de contact: Aurelian Pop, Tel.0262-380012, Email: [email protected], Fax: 0262-380012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Baiut si Strimbu Baiut
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Baiut satele Baiut si Strimbu Baiut judet Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea retelei principale de canalizare a apelor uzate menajere si a unei statii de epurare in comuna Baiut
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232411-6-Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de: retea canalizare ape reziduale menajere si constructie statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 361, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei(scrisoare garantie bancara, ordin plata, )Garantia de buna executie: 235.294 lei adica 7% din pretul contractului, fara TVA prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume transferate de la bugetul de stat conform O.U. nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul atribuirii contractului unui grup de operatori economici acestia isi vor legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind plata impozitelor si taxelor, inclusiv cele locale, contributiei pentru asigurarile sociale si somaj, declaratii privind: eligibilitatea/cazier judiciar, neincadrarea in situatiile de la art.181 si 182 din OU nr.34/2006 si cazier fiscal, calitatea de participant la Procedura, certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, O.R.C.privind apartenenta la categoria profesionala impuse de indeplinirea contractului/echivalent, certificat inregistrare C.C.I.nationala sau teritoriala/echivalent, autorizatie de functionare/echivalent, Statut si Contract Societate/Act Constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru ultimii 3 ani vizate si auditate, Scrisori de bonitate bancara si financiara emise de banci sau societati de audit financiar si contabil, alte documente privind capacitatea economico-financiara, Contract credit/scrisoare confort privind valoarea maxima a creditului obtenabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 7.500.000 lei, pentru oferta depusa in asociere se considera valoarea cumulata, profit net pozitiv pe ultimul an contabil, lichiditate generala conform ultimului bilant contabil mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala conform ultimului bilant contabil mai mare de 30%, contract credit sau scrisoare confort de peste 30% din valoarea ofertei financiare depuse, eliberata special pentru sustinerea contractului pentru care se oferteaza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale, declaratie privind utilaje, instalatii, echipament tehnic ale ofertantului pt.indeplinirea contractului, declaratie privind numarul mediu de personal angajat, cadre de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului, documente referitoare la conditiile de munca si protectia muncii pt.activitatea desfasurata in indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu sunt admise societati nou infiintate rezultate din fuziune cu o alta societate in vederea dobandirii experientei de prim constructor, indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare, persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infrastructura si sa probeze calificarile necesare, dotari minime cu utilaje si echipamente si numar minim de personal angajat pentru realizarea contractului conform Fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1700 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Primariei Baiut a contravalorii in numerar, fila CEC sau ordin de plata vizat de banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
18luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 11:00
Locul: Sediul Consiliului Local Baiut, Baiut nr. 413 Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, ofertantii prin reprezentantii legali sau persoane imputernicite, reprezentant desemnat de UCVAP Maramures
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea Contractanta va organiza o vizita pe teren/intalnire clarificari in data de 5 iulie 2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.40(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 40(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U. nr.34/19.04.2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publice
Adresa postala: Baiut nr. 413, Localitatea: Baiut, Cod postal: 437025, Romania, Tel.0262-380012, Email: [email protected], Fax: 0262-380012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer