Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Vrata, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 109415/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vrata
Adresa postala:  Strada Principala, nr.1, Localitatea:  Vrata, Cod postal:  227211, Romania, Punct(e) de contact:  Sandel Curigut, Tel. 004/0252/393435, In atentia:  Poenaru Mircea-Dorin, Email:  [email protected], Fax:  004/0252/393435, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Vrata, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vrata, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectarea si executarea retelei de canalizare menajera si statiei de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare din tuburi de PVC cu mufa si garnitura de cauciuc SN4
-D 315 mm - L=4.000 m.
-D 250 mm - L=12.500 m.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 800, 000 si 12, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie - depozite/lichiditati/acreditive/linie de credit - 5% din valoarea contractuluiGarantie de participare - 15000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local-HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Certificate privind indeplinirea obligatiilor fiscale
Certificat constatator emis de O.R.C.
Certificat de inregistrare pentru domeniul de activitate supusa licitatiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara - orice document emis de banca ofertantului care sa ateste faptul ca acesta detine depozite bancare, lichiditati, acreditive sau linii de credit
Bilant contabil - prezentarea in copie a bilantului legal inregistrat pe anul de referinta 2009, conditie obligatorie: bilant pozitiv (active circulante nete>0)
Informatii privind cifra de afaceri - formular anexat 12C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani - se solicita completare formular 12D. Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Lista experiente similare - cerinta obligatorie: completare model anexa 12E
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii - completarea unui formular model anexa 12F si prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, efectivele medii ale personalului pe ultimii 3 ani, cerinte minime de calificare: studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime in specialitate pentru seful de santier, atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru responsabilul tehnic cu executia, cu valabilitate in momentul depunerii ofertei.
Informatii privind subcontractantii - se solicita completarea unei declaratii formular 12G, cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Subcontractantii de lucrari nu vor depune documente de calificare, toata raspunderea contractuala fata de achizitor revenind ofertantului.
Declaratii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - completarea formularului nr. 12H
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 09:00
Locul: Primaria comunei Vrata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In sedinta de deschidere au dreptul de a participa: -membrii comisiei de evaluare-reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor-invitati oficiali ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mehedinti
Adresa postala:  b-dul Carol I nr. 14, Localitatea:  Dr. Tr. Severin, Cod postal:  220234, Romania, Tel. 0252208200, Email:  [email protected], Fax:  0252314666
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Vrata
Adresa postala:  str. Principala, Localitatea:  Vrata, Cod postal:  227211, Romania, Tel. 0252393435, Email:  [email protected], Fax:  0252393435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer