Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Ciucsingeorgiu, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 67883/31.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ciucsangeorgiu jud. Harghita
Adresa postala: Ciucsangeorgiu Nr 130, Localitatea: Ciucsangeorgiu, Cod postal: 537040, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Fejer, Tel.0266-331603, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0266-331765
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Ciucsingeorgiu, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Potiond, Armasenii Noi, Bancu, Ciucsangeorgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei retele cu lungime totala de canalizare de 30.782 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii conform caietului de sarcini cuprinzand urmatoarele obiecte de lucrari :
- Predare amplasament si trasare
- Executia sapaturilor pentru pozarea conductelor
- Executia patului de fundare
- Pozarea tuburilor (conductelor) de canalizare, executia caminelor a accesorilor (inglobari in beton, trepte) si racordarilor
- Realizarea probei de etanseitate
- Realizarea umpluturilor finale, montare capace
Valoarea estimata fara TVA: 2, 438, 973.11EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului. Garantie de participare 5.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat Conventie de finantare nr. 4086/11.10.2007 MMDD si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in participatiune in conditiile impuse de prevederile art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Certificat constatator, Certificate de atestare fiscala: bugetul de stat, bugetul local, Copie certificat de inregistrare, Pt. pers jur.straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare in tara de origine/ apartenenta la o asociere professionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil anul de referinta, anul, 2005, 2006, 2007.Informatii privind cifra de afaceri.Solvabilitate patrimoniala, Lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 3 ani saaiba incheiat anul financiar cu profit.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 28.500.000 RON.Nivelul maxim impus: 30%, Nivelul minim impus: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani.Lista de experienta similara Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. CV-uri pentru cel putin doua persoane cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului. Efectivele medii anuale ale personalului pe ultimele 12 luni. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea, in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte cu lucrari de canalizare si apa menajera si statie de epurare pentru o retea de minim 4.000 locuitori, in valoare minima de 500.000 euro sau echivalent.Realizarea a doua retele de canalizare unde Lungimea retelei sa fie de 25 km.Sa aiba referinta in ultimi 5 ani de minim 3 statii de epurare.Prezentarea ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalentul acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 165 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 14:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art. 33 alin.2 HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa conform art.272 din OUG. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: M-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266310145
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2008 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer