Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE,COMUNA JIDVEI JUDETUL ALBA


Anunt de participare numarul 36403/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Jidvei
Adresa postala: str Perilor Nr 15, Localitatea: Jidvei, Cod postal: 517385, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Horhat, Tel.0258/881317, Email: [email protected], Fax: 0258/881317, Adresa internet (URL): www.primariajidvei.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE, COMUNA JIDVEI JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA JIDVEI SATELE FEISA SI JIDVEI, JUDETUL ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA UNEI STATII DE EPURARESI RETEA DE CANALIZARE MENAJERACARE VA DESERVI LOCALITATIILE JIDVEI SI FEISA, CU O LUNGIME DE 10630 ML
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 826, 637RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GRANTIA DE PARTICIPARE 76532 RON , 2% DIN VALOARE LUCRARII;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI DE LUCRARI 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONF PREVEDERILOR ART.44 si ART.45DIN O.U.G 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS CU CEL MULT 30 DE ZILE INAINTEDE DATA DESCHIDERII OFERTELORDE OFICIULREGISTRULUI COMERTULUI;DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREAIN SITUATIILEPREVAZUTE LA ART 181;CERTIFICATUL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALA;CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE;COPIA CERTIFICATULUI DE INREGISTRAREEMIS DE CATRE CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI MEDIE GLOBALA PENTRU ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O LISTA A LUCRARRILOR EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, INSOTITA DE CERTIFICAREA DE BUNA EXECUTIE PENTRU CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI SI CARE VOR CONTINE VALORI, PERIOADA SI LOCUL EXECUTIEI LUCRARILOR, MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR, BENEFICIARI, INDIFERENTDACA ACESTIA SUN AUTORITATI CONTRACTANTE SAU CLIENTI PRIVATI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMI 3 ANI A CEL PUTIN 1 CONTRACT A CARUI OBIECTIV A FOST EXECUTAREA DE LUCRARI SIMILARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR DEPUS LA CASERIA AUTORITAII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2007 10:15
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATNI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPLES NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131046, Email: [email protected], Fax: 02131046, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ALBA
Adresa postala: P-TA IULIU MANIU, NR 24, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258811184, Email: [email protected], Fax: 0258811114, Adresa internet (URL): WWW.JUST.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA SE DEPUNE IN CEL MULT 5 ZILEDE LA DATA LUARIi LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTEPE CARE ACESTA IL CONSIDERA ILEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL FINANCIAR CONTABIL PRIMARIA JIDVEI
Adresa postala: STR.PERRILOR NR 15, Localitatea: JIDVEI, Cod postal: 517385, Romania, Tel.0258881104, Email: [email protected], Fax: 0258881317, Adresa internet (URL): www.primairajidvei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer