Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare pentru Sat Sibiel si statie de epurare pentru satele Sacel.Sibie,Mag si Fantanele


Anunt de participare numarul 18600/11.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare pentru Sat Sibiel si statie de epurare pentru satele Sacel.Sibie, Mag si Fantanele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sat Sibiel, judetul SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de retea de canalizare de apa pentru Sat SIBIEL, SI STATIE DE EPURARE pentru satele SACEL.SIBIEL, MAG si FANTANELE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE RETEA DE CANALIZARE SAT SIBIEL, JUD.SIBIU SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL , MAG SI FANTANELE
Valoarea estimata fara TVA: 880EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 02.08.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
caiet de sarcini 1200 ron, taxainscriere/participare 500 ron, garantia de partcipare la licitatie 61.900 ron si garantia bancara de buna executie de 440.000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri aprobade de Guvern in baza OUG nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in vederea depunerii de oferte comune si posibilitatea subcontractarii lucrarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inscrierea agentului economic in Registru Comertului, copie statut pentru obiectul de activitate, declaratie de eligibilitate, declaratie privin neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, certificat de sarcini fiscale , eliberat de M.F.P, si care sa ateste ca la data de 30.06.2007, nu au obligatii fiscale restante la bugetul de stat , central si local, certificat constatator eliberat de R.C. valabil la data de 30.06.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BUGETUL PE ANUL 2006 , IN COPIE SEMNATA SI STAMPILATA PE FIECARE FILA, INFORMATII FINANCIARE, CIFRA DE AFACERI DE 10.000.000 RON PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI, DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI VECHIMEA IN SPECIALITATE, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA, DOCUMENTE CARE SA ATESTE CERTIFICAREA IN DOMENIU PRIVIN STANDARDELE SI CALITATEA PENTRU ACEST TIP DE LUCRARI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE SI UTILAJELE DIN DOTARE, INDEPLINIREA IN ULTIMII 3 ANI A CEL PUTIN UN CONTRACT DE LUCRARI CU VALOARE MINIMA FINALA DE 1.000.000 EURO, P.V.DE RECEPTIE DE LUCRARI SI RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI, SA AIBA IMPLEMENTAT SISTEMUL ISO PENTRU ACEST TIP DE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret total lucrare/oferta
50%
Descriere:
2.
durata de executie
40%
Descriere:
3.
durata de garantie data lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 64 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini costa 1200 ron, taxa de inscriere/participare 500 ron, garantia de participare 61.900 ron
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 11:00
Locul: sediul primariei oras Saliste
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
anuntul modifica anuntul nr.18556/11.06.2007 in ceea ce priveste CPV in loc de statie de tratare, este vorba de statie de epurare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, STR.STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Afghanistan, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform cu OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS SALISTE, BIROUL JURIDIC
Adresa postala: SALISTE, STR.STEAZA NR.9, JUDETUL SIBIU, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.0269/55.35.12, Email: [email protected], Fax: 0269/55.33.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer