Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE
Anunt de participare numarul 18556/11.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT SIBIEL, JUDETUL SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE RETEA DE CANALIZARE DE APA PENTRU SAT SIBIEL SI STATIE DE EPURARE PENTRU SATELE SACEL, SIBIEL, MAG SI FANTANELE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE
Valoarea estimata fara TVA: 880EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 02.08.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CAIETUL DE SARCINI COSTA 1200 RON, TAXA DE INSCRIERE/PARTICIPARE 500 RON, GARANTIA DE PARTICIPARE 61.900 RON SI GARANTIE BANCARA DE 440.000 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI APROBATE DE GUVERN IN BAZA OUG NR.7/2006 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN VEDEREA DE PUNERII DE OFERTE COMUNE SI POSIBILTATEA DE SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INSCRIEREA IN REGISTRUL COMERTULUI, COPIE DUPA STATUT CARE SA ATESTE CA AU OBIECTUL DE ACTIVITATE PENTRU ACEST TIP DE LUCRARI, DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE CA NU INTRA SUB INCIDENTA ART.180 SI 181 DIN OUG NR.34/2006, CERTIFICAT DE SARCINI FISCALE ELIBERAT DE M.F.P, LA DATA DE 30.06.2007 SI CARE SA ATESTE CA NU AU OBLIGATII RESTANTE LA BUGETUL CENTRAL SI LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE R.C.VALABIL LA 30.06.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BUGETUL PE ANUL 2006, COPIE EMNATA SI STAMPILATA FIECARE FILA, INFORMATII FINANCIARE, CIFRA MEDIE DE AFACERI DE 10.000.000 RON PE ULTIMII 3 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI, DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE INCADRAT SI VECHIME, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA, DOCUMENTE CARE SA ATESTE CERTIFICAREA IN DOMENIU PRIVIND STANDARDELE DE CALITATE PENTRU ACEST TIP DE LUCRARI, DECLARATIE PRIVIN ECHIPAMENTELE SI UTILAJELE DIN DOTARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
INDEPLINIREA IN ULTIMII 3 ANI A UNUI CONTRACTA SIMILAR CU VALOAREMINIMA FINALA DE 1.000.000 EURO, FARA TVA, PROCESE-VERBALE DE RECEPTIE DE LUCRARI SI RECOMANDARI DE LA BENEFICIARII ACESTORA, SA AIBA IMPLEMENTAT SISTEMUL iso PENTRU ACEST TIP DE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET TOTAL PE LUCRARE/OFERTA
50%
Descriere:
2.
DURATADE EXECUTIE A LUCRARII
40%
Descriere:
3.
DURAT DE GARANTIE DATA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 64 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIETUL DE SARCINI1.200 RON, TAXA DE INSCRIERE 500 RON, GARANTIA DE PARTICIPARE DE 61.900 RON SE ACHITA LA CASERIA PRIMARIEI ORAS SALISTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 11:00
Locul: PRIMARIA ORAS SALISTE, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE DE CANDIDATUL/OFERTANT
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PREZENTUL ANUNT MODIFICA ANUNTUL DE PARTICIPARE PUBLICAT CU NR.18451/08.06.2007 IN CARE A APARUT LA VALOARE ESTIMATA SUMA DE 880 EURO IN LOC DE 88O.OOO EURO, SUMA CARE ESTE CEA CORECTA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Saliste, Biroul juridic
Adresa postala: saliste, str.steaza nr.9, judetul sibiu, Localitatea: saliste, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.0269/55.35.12 sau 55.35.72, Email: [email protected], Fax: 0269/55.33.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 09:27