Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare si statie de epurare in comuna Costache Negri, judetul Galati


Anunt de participare numarul 70412/29.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Costache Negri (Primaria Comunei Costache Negri , jud Galati)
Adresa postala: com.Costache Negri;jud Galati, Localitatea: Costache Negri, Cod postal: 807095, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Niculescu, Tel.0236/825810, Email: [email protected], Fax: 0236/825886
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare si statie de epurare in comuna Costache Negri, judetul Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Costache Negri, judetul Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de retele canalizare menajera pe o lungime de aproximativ 5, 70 km si statie de epurare pentru cca. 500 de locuitori in prima etapa, urmand a se realiza in viitor etapa II pentru 500 si etapa III pentru inca 2500 de locuitori, respectiv 3500 locuitori la final.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza:
1. retele de canalizare menajera pe lungime de aproximativ 5, 70 km
2. statie de epurare pentru cca. 3500 locuitori la final
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 15.000 RONSe solicita garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 85% MMDD din valoarea contractului - 15% Consiliul Local Costache negri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se vor aplica conditiile contractuale FIDIC rosu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular 12 A2. Cazier judiciar onest al administratorului - prezentare Cazier judiciar onest al administratorului emis de autoritatile competente din Romania sau echivalent in original sau copie legalizata.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 12 B
4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Se solicita: dovada achitarii la zi a obligatiilor privind bugetul de stat consolidat, respectiv local, prin certificat/atestat fiscal sau echivalent, in original sau copie legalizata.Observatie: aceste documente nu trebuie sa fie mai vechi de 30 zile la data deschiderii ofertelor termenul uzual de valabilitate.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 12 C
6. Cazier fiscal curat al ofertantului - prezentare Cazier fiscal curat al ofertantului emis de autoritatile competente din Romania sau echivalent in original sau copie legalizata.
7. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata, nu mai vechi de 60 de zile, autorizatie de functionare / certificat de inregistrare sau de inmatriculare / altele echivalente in copie legalizata, prezentare documente constitutive ale societatii (act constitutiv si/sau statut) in copie conform cu originalul semnata si parafata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Trebuie prezentate informatii cu privire la rezultatul ultimului exercitiu financiar la care exista bilant anual.Suplimentar, se solicita: - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sau- asigurarea riscului profesionaldin documentele prezentate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu a inregistrat pierderi in anul fiscal precedent. Totodata, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin de 2 ori mai mare decat valoarea contractului supus procedurii curente (se va lua in calcul valoarea ofertei inaintate).Se solicita indeplinirea minima a urmatorilor indicatori financiari: lichiditatea generala medie din ultimii 2 ani (2006-2007) fie mai mare de 100%; solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 2 ani (2006-2007) mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Informatii privindcapacitatea tehnica efectiva
2. Lista de experienta similara
3. Recomandari de la beneficiari
4. Declaratie privind echipamenteletehnice, utilaje, instalatii
5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Informatii privind subcontractantii
7. Prezentarea generala a societatiiI. Standarde de asigurare a calitatii:
1. Standarde de asigurarea calitatii
2. Standarde de protectia mediului
3. Sistem de management al muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5ani, Completarea formularului 12 F.2. se solicita: un contract similar (retele canalizare/statie de epurare), ca obiect si valoare (se accepta o variatie de +/-10% fata de valoarea ofertata curent), insotit de certificat de buna executie sau echivalent ambele in copie conforma cu originalul.3. Minim 2 recomandari in copie conforma cu originalul.recomandarile trebuie sa fie in legatura directa cu capacitatea ofertantului de a executa un contract de natura si intinderea celui supus procedurii curente de achizitie publica. Nu se accepta mai mult de 1 recomandare de la acelasi beneficiar, cu exceptia cazului in care se face referire explicita la contracte distincte unul de celalalt.4. Completarea formularului anexat5. Completarea formularului 12 H la care se adauga: - declaratie privind personalul angajat;
- prezentarea de CV-uri pentru personalul cu relevanta in executia contractului, - declaratie referitoare la responsabilul tehnic cu executia, prin care acesta sa fie nominalizat in mod explicit, insotita de CV-ul acestuia si copie dupa atestarea/acreditarea acestuia;
- declaratie referitoare la responsabilul cu asigurarea calitatii (AQ), prin care acesta sa fie nominalizat in mod explicit, insotita de CV-ul acestuia si copie dupa atestarea/acreditarea acestuia.6. Se solicita completarea formularului 12 I cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si ponderea atribuita fiecarui subcontractant.7. Se solicita completarea formularului anexat.I.1. Sistem de managementul calitatii ISO 9001 al ofertantului sau similar (proceduri proprii privind managementul calitatii).2. sistem de managementului mediului EMAS / ISO 14001 al ofertantului sau similar (proceduri proprii privind managementul calitatii).3. angajament privind respectarea NSSM asa cum sunt ele definite de catre Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse (legislatia nationala) si de catre Consiliul Local al Comunei Liesti (legislatia locala).Se solicita mentiune explicita privind includerea costurilor aferente respectarii NSSM in plicul cu documentele de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
60%
Descriere:
2.
Caracteristici de calitate, tehnice si functionale
12%
Descriere:
3.
Caracteristici de mediu
12%
Descriere:
4.
Termen de executie
8%
Descriere:
5.
Asigurarea unui impact favorabil de ordin social
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: pe baza de chitanta la casieria Primariei comunei Costache Negri
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2009 11:00
Locul: sediul Primariei comunei Costache Negri, judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantilor, cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: sector 3 Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460469
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta, asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Costache Negri
Adresa postala: comuna Costache Negri, judetul Galati, Localitatea: Costache Negri, Cod postal: 807095, Romania, Tel.0236 - 825810, Email: [email protected], Fax: 0236 - 825886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer