Licitatie Publica - Retea de canalizare si statie de epurare in comuna Periam, judetul Timis - Statie de epurare
Anunt de participare numarul 78425/26.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Periam (Primaria Comunei Periam)
Adresa postala: Comuna Periam, nr.986, judetul Timis, Localitatea: Periam, Cod postal: 307315, Romania, Punct(e) de contact: Iurescu Laura, Tel.0256 - 375001, Email: [email protected], Fax: 0256 - 375002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare si statie de epurare in comuna Periam, judetul Timis - Statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - Statie de epurare in extravilanul comunei Periam;
- Statii de pompare in intravilanul comunei Periam.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Statie de epurare printr-o unitate de epurare compacta, containerizata, supraterana cu trei trepte: treapta mecanica, treapta de epurare biologica si unitate de dezinsectie cu ultraviolete, inclusiv conducta de transport;
- Statie de pompare - SP1- dotata cu doua pompe submersibile cu tocator, Q=47, 2 l/sec, H=8 mH2O;
- Statie de pompare - SP3- dotata cu doua pompe submersibile cu tocator, Q=13, 8 l/sec, H=10 mH2O;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Statie de epurare printr-o unitate de epurare compacta, containerizata, supraterana cu trei trepte: treapta mecanica, treapta de epurare biologica si unitate de dezinsectie cu ultraviolete, inclusiv conducta de transport;
- Statie de pompare - SP1- dotata cu doua pompe submersibile cu tocator, Q=47, 2 l/sec, H=8 mH2O;
- Statie de pompare - SP3- dotata cu doua pompe submersibile cu tocator, Q=13, 8 l/sec, H=10 mH2O;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 057, 169RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 20.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea de Guvern nr.432/2009 privind repartizarea pe proiecte a sumelor din taxa pe valoarea adaugata pentru finantarea Programului instituit prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Minim contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Fisa informatii generale, Certificat constatator emis de ORC sau alte echivalente, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, Respectarea regulilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat atestare fiscala buget, Certificate taxe si impozite locale, Situatia economico-financiara, Ultimul bilant contabil avizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala (active circulante/datorii cvurente)>100%, Solvabilitate patrimoniala > 30%, Cifra medie de afaceri: cel putin 90.000 euro, bilantul pe ultimul an sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Obligatii contractuale in desfasurare, declaratii efective medii pe ultimul an, Declaratii+Liste echipamente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin trei contracte similare pe ultimii cinci ani, Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, Certificat al sistemului de management al mediului conform ISO 14001 sau echivalent, Certificat ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 15:02
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 15:02
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2009 10:00
Locul: Sediul primariei comunei Periam
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot asista la deschiderea ofetelor persoane imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi depuse conform OUG 34/2006, modificata si completata de OUG 94/2007 si OUG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariri comunei Periam
Adresa postala: Comuna Periam, nr. 986, judetul Timis, Localitatea: Periam, Cod postal: 307315, Romania, Tel.(+4) 256 375002, Email: [email protected], Fax: (+4) 256 375001, Adresa internet (URL): www.primatimperiam.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 13:04