Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BOTIZA


Anunt de participare numarul 80746/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTIZA (PRIMARIA COMUNEI BOTIZA)
Adresa postala: COMUNA BOTIZA, JUD. MARAMURES, STR. PRINCIPALA, NR. 416, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-SILVIU GROSAN SI IOANA ORGHICI, Tel.0262/334011, Email: [email protected], Fax: 0262/334157, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BOTIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: lLOCALITATEA BOTIZA JUD MARAMURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BOTIZA JUDETUL MARAMURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BOTIZA JUDETUL MARAMURES, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 500, 000 si 7, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 100.000 lei Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
X FONDURI PROPRII X FONDURI GUVERNAMENTALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pa langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica , insotita de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor original sau copie legalizata/ autorizatie de functionare/ altele echivalente2. Cerinta obligatorie: Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca persoana juridica are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat | Nesolicitat |_| 1. Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (formularul "20" din Sectiunea Formulare si Modele). Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 6.000.000 lei Ron.2. Cerinta obligatorie: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente copie.Din bilantul contabil trebuie sa reiasa urmatorii indicatori economici, pe care ofertantul trebuie sa ii evidentieze printr-o declaratie: a) Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x100), care trebuie sa fie mai mare de 100%b) Solvabilitatea patrimoniala, (capital propriu/total pasiv x100) care trebuie sa fie mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: Experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin 1 (UN) contracte similare (retea de canalizare menajera), din care sa reiasa ca valoarea fiecaruia este egala sau mai mare de 600000 lei Ron Formularul "21" din sectiunea "Formulare si Modele". Se vor intocmi fise separate pentru fiecare contract. La fiecare formular cu experienta similara, se va anexa contractul aferent .2. Cerinta obligatorie: Recomandari din partea altor beneficiari.Cerinta minima obligatorie, 1 (UNA) recomandare pentru lucrari similare(retea de canalizare menajera), care sa contina numar de inregistrare, data, contractul la care face referire, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii, modul de indeplinire a obligatiilor contractului la care face referire.Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte : a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarii ; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantului ; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate ;Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania, trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.3.Cerinta obligatorie: Declaratie privind lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formularul "12 F " sectiunea "Formulare si Modele".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
termenul de executare a lucrari
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
002
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 14:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI BOTIZA Localitatea Botiza nr.416 jud Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentnti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030082 , ,Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel
Adresa postala: Cluj Napoca, Str.Stefan Cel Mare, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133 , , ,Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Botiza Autoritate contractanta
Adresa postala: Botiza, Nr.416, Str. Principala, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Tel.0262334011, Email: [email protected], Fax: 0262334157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 23:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer