Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BAGACIU SI DELENI, COMUNA BAGACIU SI MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN SAT DELENI COMUNA BAGACIU


Anunt de participare numarul 88192/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABAGACIU (PRIMARIA BAGACIU com. BAGACIU, STR. PRINCIPALA, NR.112, JUD. MURES)
Adresa postala: COM. BAGACIU, SAT DELENII, NR.472, JUD. MURES, Localitatea: Bagaciu, Cod postal: 547091, Romania, Punct(e) de contact: IOAN ALDEA, Tel.0265425714, Email: [email protected], Fax: 0265425714, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BAGACIU SI DELENI, COMUNA BAGACIU SI MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN SAT DELENI COMUNA BAGACIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT BAGACIU SI SAT DELENII, COMUNA BAGACIU , JUD MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTAREA RETELEI DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN AMBELE SATE SI MODERNIZAREA STARZILOR DIN SATUL DELENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BAGACIU SI DELENII COMUNA BAGACIU
Lot 2 - MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN SAT DELENII COMUNA BAGACIU
Valoarea estimata fara TVA: 8, 379, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE : LOT.1 - 110.000 RON SI PENTRU LOT .2 - 40.000RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT INTEGRAT MASURA 322, RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul 12B;ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formularul 12C;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;copie dupa certificatul de inregistrare(legalizata);copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic eliberate in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 11.800.000lei pentru lotul I, minim 4.500.000 lei pentru lotul II. Pentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs completarea si prezentarea Formularului AInformatii generale .copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani- a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 5.936.700 lei( fara TVA) pentru LOT.1 si de cel putin 2.442.500 pentru LOT.2 Formular 12 F
2. Proces verbal de receptie a lucarilor sau o copie a contractului, pentru fiecare contract inclus in formular.
3. O recomandare din partea beneficiarului pentru fiecare din contractele incluseFormular BRecomandarile trebuie sa precizeze cel putin: - .
4. Completarea formularului Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Formular 12H
5. Completarea formularului Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV in original si diploma, atestate in copie, daca este cazul) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului Formular 12I6. Ofertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001, ISO 14001, SA 8000 , OHSAS 18001. Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare.In cazul unei asocieri aceasta conditie poate fi indeplinita de catre unul dintre asociati.7. Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1526/05.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
55zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BAGACIU, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CATE UN IMPUTERNICIT DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL PNDRMasura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
CONFORM CAIET DEC SARCINI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL MURES
Adresa postala: STR. JUSTITIEI, NR.1 , Localitatea: TARGU MURES, Localitatea: TARGU MURES, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265263694, Fax: 0265263183
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104342
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL COMUNEI BAGACIU
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.112, Localitatea: BAGACIU, Cod postal: 547090, Romania, Tel.0265425714, Email: [email protected], Fax: 0265425714
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer