Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATUL STRUNGA,COMUNA STRUNGA,JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 31443/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STRUNGA (CONSILIUL LOCAL STRUNGA)
Adresa postala: comuna Strunga , judetul Iasi, Localitatea: Strunga, Cod postal: 707465, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Irina Tiplea, Tel.0232714301, Email: [email protected], Fax: 0232714440, Adresa internet (URL): comuna Strunga, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATUL STRUNGA, COMUNA STRUNGA, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT STRUNGA, COMUNA STRUNGA, JUDETUL IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari la obiectivul RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SATUL STRUNGA, COMUNA STRUNGA, JUDETUL IASI.
Se vor realiza 9 km de retea de canalizare, patru statii de pompare ape uzate si statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza 9 km retea din care 7, 9 km retea cu scurgere libera si 1, 1 km retea cu curgere sub presiune (consducte refulate SPAU). Se vor executa 4 statii de pompare ape uzate (SPAU). Statia de epurare se va realiza in cuve de beton armat cu echipamente inox.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare , in valoare de 50000 RON;Garantia de buna executie, in cuantum de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul initiat prin Ordonanta 7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.Cerintele minime vor fi indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;
3.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de Ministerul Finanatelor Publice;
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, pentru persoanele juridice, eliberat de Primarie;
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
6.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional (pt.persoanele straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani: minim 30000000 RON.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile din ultimii 3 ani sa nu inregistreze pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor din documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrare similara : un contract de lucrari si statie de epurare-in ultimii 5 ani-in valoare minima de 3000000 RON insotita de proces-verbal si recomandare vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii.se va prezenta certificatul de calitate care sa ateste implementarea in sistemul de management al calitatii, al mediului si al securitatii muncii conform: ISO 9001:2001, ISO 14001, ISO 18001, programul controlului calitatii propus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
50%
Descriere:
2.
durata de executie
35%
Descriere:
3.
programul calitatii propus
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr.2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria C.L.Strunga.Vizitarea amplasamentului este obligatorie in data de 21.09.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 14:00
Locul: La sediul C.L.Strunga, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant al ofertantilor, daca doresc.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: ., Albania, Tel.., Email: ., Fax: .
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care il constituie nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Strunga
Adresa postala: comuna Strunga, judetul Iasi, Localitatea: Strunga, Cod postal: 707465, Romania, Tel.0232714301, Email: [email protected], Fax: 0232714440
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer