Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare si statie de epurare si retea de alimentare cu apa in satele Teslui, Viisoara Mosneni si Urieni, Modernizare drumuri comunale in satul Viisoara Mosneni, Gradinita cu 2 Sali de clasa si protejarea unor elemente de cadrul natural F


Anunt de participare numarul 96792/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Teslui (Primaria Comunei Teslui)
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 26, Localitatea: Teslui, Cod postal: 207580, Romania, Punct(e) de contact: Resceanu Costica, Tel.0251.456.606, Email: [email protected], Fax: 0251.456663, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare si statie de epurare si retea de alimentare cu apa in satele Teslui, Viisoara Mosneni si Urieni, Modernizare drumuri comunale in satul Viisoara Mosneni, Gradinita cu 2 Sali de clasa si protejarea unor elemente de cadrul natural Fintina Mireseisatul Preajba de Padure, Comuna Teslui, Judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Teslui, Judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
componenta 1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie in conformitate cu Ordinul 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor- componenta 2 Executarea lucrarilor de canalizare si epurare ape menajere, alimentare cu apa, astfaltare drumuri comunale, construirea unei gradinite cu 2 sali de clasa si protejarea unor elemente de cadrul natural Fintina Miresei in conformitate cu proiectul tehnic- componenta 3 - Consultanta in managementul proiectului si administrarii contractului de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
componenta 1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie in conformitate cu Ordinul 863/2008, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilorValoare estimata componenta 1: Alimentare cu apa 143.150, 00 leiSistem de canalizare - 331.150, 00 leiModernizare drumuri comunale - 26.825, 00 leiGradinita cu 2 Sali de clasa 26.000, 00 leiProtejarea unor elemente de cadrul natural Fintina Miresei 1.400, 00 leiTotal componenta 1:528.525 lei- componenta 2 Executarea lucrarilor de canalizare si epurare ape menajere, alimentare cu apa, astfaltare drumuri comunale, construirea unei gradinite cu 2 sali de clasa si protejarea unor elemente de cadrul natural Fintina Miresei in conformitate cu proiectul tehnicValoare estimata componenta 2: Alimentare cu apa 2.203.959, 00 leiSistem de canalizare 4.437.001, 00 leiModernizare drumuri comunale 1.470.991, 00 leiGradinita cu 2 Sali de clasa 527.832, 00 leiProtejarea unor elemente de cadrul natural Fintina Miresei 19.772, 00 leitotal componenta 2:8.659.555 lei- componenta 3 -consultanta in managemntul proiectului si administrarea contractului de executievaloare estimata componenta 3 :21.500 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 209, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 100.000 lei, Garantia de buna executie 10% din contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR-PNDR MAsura 322-Renovarea , dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie propria raspundere eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in art 180 si 181Certificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul de statCertificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul localCalitate participant proceduraCertificat constatator ORCCertificat inregistrare persoana juridicaCert.rezidenta discala pers.jud.straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici(2006, 2007 si 2008)
3.Profit 31.12.20084.Lichiditate genberala 31.12.2008, avizat de AFP
5. fluxul de trezorerie la nivelul anului 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. pt constructor: 17.300.000 lei si pt proiectare: 1.000.000 lei3. pozitiv4. >=100%5. pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale lucrari executate2.Lista principale servicii prestate3.Prezentare efective medii anuale, personal angajat, cadre conducere, pers.resp indeplinire contract4.Informatii privind dotarea tehnica5.ISO 90016.ISO 140017.OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim cate un contract de lucrari de executie de: canalizare>=4.400.000 lei, apa>=1.500.000 lei, drum>=1.400.000 lei, gradinita(constructii civile)>=520.000 lei 2.minim cate un contract de servicii de proiectare de: canalizare>=270.000 lei, apa>=140.000 lei, drum>=26.000 lei, gradinita(constructii civile)>=26.000 lei si consultanta in domeniul managementului >= 21.500 lei 3. minim 6 experti cheie-1 proiectare drumuri, 1 proiectare constructii civile, 3 proiectare apa si canalizare, 1 arhitect cu drept de semnatura.RTE drumuri, tehnico-edilitare, electrice 4.statie sortare, statie betoane, autobasculante, buldoexcavator, autobetoniera, laborator autorizat grad II sau III, software/programe de desenare si proiectare conceptuala specificape fiecare tip de investitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 10:31
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Teslui, Str. Unirii, nr. 26, Comuna Teslui, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertanti in baza imputernicire, reprezentanti CRPDRP 4 Sud Vest Oltenia, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - PNDR MASURA 322 RENOVARE SI DEZVOLTAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERV DE BAZA, PTR ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-DUL NICOLAE TITULESCU, NR 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostiinta despre actul contestata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIAT
Adresa postala: PRIMARIA TESLUI, str unirii, nr 26, Localitatea: Teslui, Cod postal: 207580, Romania, Tel.0251/456606, Email: [email protected], Fax: 0251/456606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer