Licitatie Publica - Retea de canalizare si statie de epurarea apelor uzate menajere in localitatile Carpinis si Iecea Mica
Anunt de participare numarul 73313/09.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CARPINIS (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CARPINIS)
Adresa postala: Carpinis, str.III nr.42, judetul Timis, Localitatea: Carpinis, Cod postal: 307090, Romania, Punct(e) de contact: IOAN STANILA, Tel.0256365001, Email: [email protected], Fax: 0256365001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare si statie de epurarea apelor uzate menajere in localitatile Carpinis si Iecea Mica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Carpinis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea se va executa in conformitate cu proiectul tehnic si caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statia de epurare completa, cu instalatii si echipamente.Retea de canalizare cu lungimea de 2.020 m
Valoarea estimata fara TVA: 778, 848EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 25.000 lei Garantia de buna executie 5% din valoarea contractulu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local 10% sume de la Uniunea Europeana 90%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala. Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Certificat de cazier fiscal.Certificat de inregistrare fiscala.Pentru persoanele juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara de apartenenta, in copie legalizata, insotita de traducerea autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani2.Bilantul contabil la 30.06.20083.Elemente privind evolutia bonitatii financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-9.900.000 lei Lichiditate generala-100% Solvabilitate patrimoniala minim 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de copii de contract, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, certificaride buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati.2.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.3.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personaluluide conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.4.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii multianuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.5.Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari6.Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari7.Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acstora.8.Declaratie pe propria raspundere privind stabilirea conditiilor de munca si protectia muncii.9.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari similare si care a avut o valoare similara sau mai mare(778.848 euro , respectiv 3.342.581, 96 lei). ISO 9001 sau echivalent ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 950 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la ridicarea documentatiei la sediul Bursei Romane de Marfuri Timisoara sau cu ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2009 10:00
Locul: La sediul terminalului Bursei Romane de Marfuri din Timisoara, str.Garii nr.1, jud.Timis, cod 300166
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005-Coeziune Economica si Sociala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021 3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021 3104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art.272 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Carpinis
Adresa postala: strada a III-a nr.42, judetul Timis, Localitatea: Carpinis, Cod postal: 307090, Romania, Tel.0256 365001, Email: [email protected], Fax: 0256 365001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2009 11:01