Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA DRUMURI FORESTIERE FARCASA, JUD.NEAMT


Anunt de participare numarul 137071/02.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CASCADE EMPIRE SRL
Adresa postala: str.Industriilor nr.1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Vasile-Calin Rusu, Tel. +40 258806300, Email: [email protected], Fax: +40 258806311, Adresa internet (URL): www.schweighofer.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DRUMURI FORESTIERE FARCASA, JUD.NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Farcasa si Comuna Poiana Teiului , judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie "Retea de drumuri forestiere Farcasa Judetul Neamt" in lungime totala de 52, 149 km si impadurirea taluzurilor pe 11, 2 ha la finalizarea lucrarilor specifice drumurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45112600-1-Lucrari de debleu si rambleu (Rev.2)
45233160-8-Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
77231600-4-Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reteaua de drumuri forestiere Farcasa Judetul Neamt in lungime totala de 52, 149 km, este compusa din urmatoarele drumuri :1.Axial Farcasa 16, 046 km
2.Paraul Fagului 4, 491 km
3.Celaru 8, 245 km
4.Bulucul Mare 7, 370 km
5.Prislop 7, 947 km
6.Galu 4, 636 km
7.Vremenita 2, 408 km
8.Vremenita-ramificatie 1, 007 kmTotal52, 149 km
Valoarea totala estimata a investi?ieieste 13.473.410 lei . Daca ofertafinanciaratransmisadepa?estevaloarea totala estimata a investitiei, aceastava fi respinsa ca inacceptabila.
Volumul principalelor categorii de lucrari :
Decaparea pamantului vegetal :155160 mc
Scosul cioatelor de pe ampriza drumului :11378 mc
Terasamente: - sapaturi debleu - total: 359047 mcdin care: stanca PICON (cca. 20%) :72353 mcstanca explozivi (cca. 2 %) :8422 mcSanturi: 9300 mc
Anrocamente :33035 mc
Sistem rutier ? total :78118, 9 mcdin care: Strat de nisip :13454, 4 mcFundatie piatra sparta mare :38798, 7 mcImbracaminte piatra sparta :25865, 8 mc
Podete tubulare D=400 mm (polipropilena)453 buc / 3007, 1 ml
Podete tubulare D=600 mm (polipropilena)21 buc / 193, 0 ml
Podete tubulare D=800 mm (polipropilena)12 buc / 113, 1 ml
Podete tubulare D=1000 mm (polipropilena)7 buc / 71, 1 ml
Podete tubulare D=1500 mm (structura metalica)5 buc / 55, 8 ml
Impadurirea taluzurilor :11, 2 ha
Valoarea estimata fara TVA: 13, 473, 410RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. gar. de particip. este de 50.000 lei. Termen de valab.90 zile de la data dep. ofertelor.Mod. de constit.acceptate: 1. Prin virament bancar in cont Unicredit Tiriac Bank SA RO29 BACX 0000 0000 3094 9003, cod fiscal 150151614, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. de atrib.2. Scrisoare de gar. banc., care este de preferat sa fie emisa de o banca din Romania ? Form. 29.Durata de valab. sa fie minin 90 zile de la data depunerii ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschid.of.In cazul asociatiilor, gar. de particip. poate fi constit.de catre unul sau mai multi asociati.Of. care vor constit. gar. de particip. in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si compl. ult., au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind nr. de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin completarea Formular nr. 17 si in cazul asociatilor toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o IMM (Formular 17, Anexa 1, 2)-Clauza de retinere: In conform. cu art.278 ^1 alin.1 din OUG.34/2006 (c. intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei): in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estim.a contr. sumade8907leiin raport cu valoarea estimata de 13.473.410 lei. Se va const.gar.de buna exec., in proc. de 5% din val. viit.contr., excl. T.V.A (sau 2, 5% din pretul contr. fara TVA, pt.op. ec. din categ. IMM, in conf.cu prev.Legii 346/2004), aceasta avand valab. pana la semnarea proc. verbal de rec. finala.Gar. de buna exec.a contr. se constit. prin retineri succ. din fact. intocm. in baza sit. de lucr., accept. de aut. contr. In acest caz contr. are oblig. de a deschide un cont la dispoz. aut. contr., in termen de 5 zile lucr. de la semn. contrac. de ambele parti, la o unitate bancara agreata de ambele parti, un cont disp. la dispoz. aut.contr., conform H.G. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contr. in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% (0.25% pentru IMM-uri) din pretul contr. fara TVA.Pe parc. indeplin. contr., aut.contr. urmeaza sa alim. acest cont prin retineri succ. din sumele dat. si cuv. contr. pana la conc. sumei stab.drept. gar. de buna exec. in doc. de atrib.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu + fonduri structurale in cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 125B
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-
Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea;2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -se vor completa si depune : - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de atestare fiscala, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, sau echivalent, pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate valabil la data depunerii ofertelor.- Certificat de cazier fiscal ? conform O.G.75/2001 care sa ateste faptul ca operatorii economici implicati in procedura nu ausavarsit fapte sanctionate de legile financiare/fiscale si vamale sau care privesc disciplina financiar-fiscala, valabil la data depunerii ofertelor.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.a) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b) Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Neprezentarea certificatelor de atestare fiscala la data depunerii ofertei sau in cazul in care reiese ca, operatorii economicii nusi-auindeplinitplata impozitelorsi taxelor, atrage excluderea acestora din procedura de atribuire.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana- Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
- Documentele se vor accepta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura- se va completa Formularul nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 -- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. 5.Declaratie de independenta si impartialitate- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (Formular nr. 5)Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Administratori : Gerald Schweighofer , Christian Hoburger, Reprezentanti legali : Cosma Razvan-Nicolae, Pop Emil , Director economic : Rusu Petrisor ;5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? introdus ca document obligatoriu in conformitate cu prevederileOrd. ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 publicat in: MO nr. 701 din 20 octombrie 2010
Formularul nr.6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nota :
in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.Ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate la acest capitol in original sau copie legalizata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol;Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a)-d). 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati ?Se solicita :
Persoane juridice/fizice romane :
- Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului al operatorului economic- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
Persoane juridice/fizice straine : - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabile la data deschiderii ofertelor, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
- declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din cele 2 optiuni: - in termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatuluiprocedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediuluipermanent in Romania, sau- ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta.
In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.2. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la Ordinul 509/2011- Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. Lipsa codului CAEN si a autorizarii acestuia aferent codului CPV al achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.3.3. Documentele se vor accepta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.In cazul asocierii mai multor executanti, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 4 ani sa fie de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, unul sau mai multe contracte de executie care sa includa lucrari de constructii de drumuri si alte lucrari specifice constructiilor de drumuri forestiere, -a carui valoare sa fie de minim 1.270.000 lei.Termenul de experinta simil.din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. In conformitate cu art.14 din Ordinul 509/2011 se va accepta si considera cerinta indeplinita daca op. ec. prezinta ca exp.similara oricare din var.prev. la alin.1 ale art.14 din Ord.509/2011. In sit. in care contr. au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autorit. contr. va lua in consid. lucr. exec. si duse la bun sfasit in perioada solicit. si va avea in vedere doar lucr. exec.in aceasta perioada.
Utilaje
Op. ec., impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, sautert sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna de echip. si bunurile strictnecesare indeplinirii in bune conditii a contr. conform anexa 1 la Ord.509/2011
Ofertantul trebuie sa dispunade urm. dotari tehnice min. necesare la executia lucrarilor :
- Buldozer 20 t ? min.2 buc
- Autogreder 12 t ? min.1 buc.
- Vibrocompactor 20t ? min.2 buc
- Excavator senile 20t ? min.2 buc.
- Buldoexcavator 8t ? min.2 buc
Cade in sarcina antreprenorului sa asigure numarul de utilaje necesar pentru executia lucrarilor pe cel putin 4 fronturi de lucru simultan.
Se solicita copii, conform cu originalul, doc. care atesta dreptul de propr. sau daca este cazul contr.de inchiriere si /sau de leasing ale utilajelor sus mentionate prin care proprietarii utilajelor pun aceste dotari la dispozitia ofertantului.
PersonalSa disp. de res.umane strict nec. indeplinirii in bune cond. a contr. Pt.oferta com. a unui grup de op.ec. cap.tehn.si profes. se dem. prin luarea in consid. a res. tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi spec. resp., conf. acordurilor sau contr. prez. odata cu oferta. Cerinte min. :
- Sef pct. de lucru, ing/sing cu studii sup. in dom. constr. si cu exp. in lucrari de executie privind efect. lucrarilor de imb. funciare in dom. silvic de min 2 ani
- Resp. tehnic cu exec. , ing/sing in dom. constructii, atestat prof. de institut.abilitate, in domeniul constructii de drumuri forestiere valabil la data deschiderii ofertei.
- Coord. in mat. desecuritatesi sanatate, pe durata realizarii lucrarilor conform, HG 300/2006 privind cerintelemin.de securitate si sanatate pentru santiere-Resp. cu controlul tehnic de calit. numit prin disp. interna avand specialit. in unul din dom.CCIA/IC sau echivalent, cu exp. in dom.
SubcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, op. ec. are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul ec. castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autor. contr. solicita prez. contr. incheiate intre acesta si subcontractantiinominalizati in oferta, pana la data incheierii contr.de achizitie publica.
Asociati: V.4.4.1. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatiapersonala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activ.profesionale(inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sareiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Mentiune: ? Daca operatorul economiccastigator va fi o asociatie / consortiu, autoritatea contractanta solicitalegalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
? In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
Cerinta nr. 1
Sistemul de management al calitatii- Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.
Cerinta nr. 2Sistemul de management al mediului- Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor.
Cerinta nr. 3Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de mobilizare
20%
Descriere: Termenul de incepere a lucrarilor de la incheierea contractului
3.
Garantie lucrari
20%
Descriere: Garantia lucrarilor executate
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
88 din 04.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2012 12:00
Locul: SC Cascade Empire srl, Sebes, strada Industriilor nr.1, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ing.Vasile-Calin Rusuing.Peter Dubravskying. Ionel Fleseriuec. Lidia Corneajr. Stefan NarteaObservator delegat : Reprezentant Centrul Regional de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect in cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2007 ? 2013, Masura 125 ? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Explicit. algoritm de calcul fact.de evaluare: a) Punct. pt. fact. de evaluare ?Pret oferta? :1) pt. cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul max. alocat factorului de evaluare respectiv, adica 60 de puncte;2) pentru alt pret decat cel prev.la pct.1): Pn = (pret minim / pret(n)) x60 punctePreturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total oferta exclusiv T.V.A., indicat in Form. de oferta nr.21b) Punctajul pentru fact. de evaluare ?Termenul de mobilizare? indicat in form.22, se acorda astfel: 1) pt. cea mai rapida mobilizare (exprimata in zile), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte;2) pt. o alta durata de mobilizare ofertata decat cea prevazuta la pct.1), punctajul se acorda astfel: Pn = Termenul de mobilizare (n) / (termenul de mobilizare (maxim) )x20 puncte; unde termenul (n) de mobilizare < termen maxim de mobilizarec) Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul privind garantialucrarilor?, indicat in form.22 se acorda astfel: 1) pt. cea mai mare garantie (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 de puncte;2) pt. o alta durata de garantie a lucrarilor ofertata decat cea prev. la pct.1), pct. se acorda astfel: Pn = Termenul privind garantialucrarilor (n) / (termenul privind garantia lucrarilor (maxim) )x20 puncte; unde termenul (n) privind garantia lucrarilor < term. max privind garantia lucrarilorAvand in vedere ca, lucr. de exec. prevad si lucrari de amenaj. terit.si de prot. mediului, term. privind garantia lucrarilor, va fi demaxim 10 ani (120 de luni).Peste aceasta per. de garantie a lucrarilor, garantia va fi considerata nerealista si se va punctacu 0 (zero) puncte.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autorit. Contract. va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departaj. ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CASCADE EMPIRE SRL SEBES- Compartiment Juridic ?
Adresa postala: strada Industriilor nr.1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. +40 258806300, Email: [email protected], Fax: +40 258806311, Adresa internet (URL): www.schweighofer.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer