Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA LOCALA DE COMPUTERE DESKTOP - proiect POSDRU/87/1.3/S/64227


Anunt de participare numarul 131556/14.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel. 0232278680/2196, In atentia: Mariana OLARU, Email: [email protected], Fax: 0232233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat subordonate Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA LOCALADECOMPUTERE DESKTOP - proiect POSDRU/87/1.3/S/64227
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Facultatea de Mecanica, prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 43, la catedra de Organe de Masini si Mecatronica ? proiect POSDRU/87/1.3/S/64227
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare Retea locala de computere desktop ? proiect/87/1.3/S/64227 : consta in achizitia de calculatoare desktop si monitoare, achizitia unui server, achizitia de materiale ptr. realizare retea locala(cu fir si fara fir), achizitia de switch sirouterptr. realizare retea si manopera aferenta montajului si punerii in functiune a retelei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
32323100-4-Monitoare video color (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
44322400-7-Dispozitive de fixare pentru cabluri (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calculatoarere desktop Buc. 25
Monitoare pentru calculatoare Buc. 25
Server Buc. 1
Rack 19?, inaltime 15U, dimensiuni 600x700mm, montare podea Buc. 1
Cablu UTPcat.5e, 24AWG, cupru masiv Ml. 1000
Patch Panel 24 porturi, UTP Buc. 2
Organizator cablu 19, cu inele Buc. 2
Canal cablu 80x60 PVC, cu capacMl. 16
Canal cablu pardoseala(semirotund)74x18, PVC, cu capac Ml. 50
Dibluri Ø6 + holsurub 4x3.5 Buc. 600
Patch Cord categoria 5e, 3m Buc. 100
Prize UTP, echipate cu 2 conectori RJ45 Buc. 30
Cablu alimentare 3 fire x 2, 5 mm Ml. 200
Prize alimentare cu protectie si impamantare 220V Buc. 30
SwitchBuc. 1
Router WirelessBuc. 1
Montaj, instalare/configurare retea Buc. 1
Valoarea estimata fara TVA: 212, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie in val.4240 RON; Garantie de buna executie intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4-Sectiunea III2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 5-Sectiunea III
3.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.), din documentul prezentat sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 noiembrie 2011
4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din documentul prezentat sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 noiembrie 2011
5.Declaratie - Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 6-Sectiunea III
6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved. Art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul 7-Sectiunea III
7.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent (Fomularul 8- Sectiunea III).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (Fomularul 9-Sectiunea III).Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintele minime obligatorii de calificare constau in: a). prezentareadocumentului solicitat; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, va prezenta bilanturi contabile pentru anii in care a desfasurat activitate (inclusiv pentru anul infiintarii).b). continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra medie de afaceri pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani(Formularul 10-Sectiunea III), continand valori, perioade de livrare, beneficiari(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati)
2.Documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiari ? prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie;
3.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare
4.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formularul 11-Sectiunea III)5.Lista cuprinzand subcontractantii-Formularul 12-Sectiunea III, insotita de o declaratie scrisa, Formularul 13 -Sectiunea III
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintele minime obligatorii de calificare constau in: a)prezentareadocumentelor solicitate;b)continutul documentelor, sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17103/03.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2011 11:00
Locul: Univ. Tehnica Gheorghe Asachi- Facultatea de Mecanica - Sala Consiliu Facultatea de Mecanica etj.I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati aiUniversitatii Tehnice ? Gheorghe Asachi? din Iasi - membri ai comisiei de Evaluare Oferte si persoane imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara: 1. Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? dinIasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: str. Prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T, etaj.I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40232278680/2534, Fax: +40232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2011 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer