Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare instalatii medie tensiune in statia electrica Turnu Magurele


Anunt de participare (utilitati) numarul 54019/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Bucuresti Sos.Stefan cel Marea 1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0111736, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ungureanu, Tel.021 2016322, Email: [email protected], Fax: 021 2016216
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizare instalatii medie tensiune in statia electrica Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: statia electrica Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei tehnice in faza Proiect tehnic + detalii de executie ;
Furnizare utilaje si echipamente necesare executiei lucrarii ;
Obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare pt. executia lucraii ;
Executie lucrare conform Caietului de sarcini ;
As built ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, furnizare echipament si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 2, 876, 100.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 57522 RON;GBE 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar/declaratie de eligibilitate; certificat constatator emis de ONRC;confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat pana la 30.03.2008;autorizatie dpdv protectia muncii; atestat ANRE pt.toate tipurile de servicii silucrari ce fac obiectul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de org. competente din care sa rez.o solvabilitate patrim. mai mare de 30% si o lichiditate gen. mai mare 100%; cifra de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau eg.cu 2472000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Finalizarea in ultimii cinci ani a unui contract cu val.de 411855 ROn; lista principalelor srv. de proiectare similare in ultimii 3 ani; declaratie privind pers. de conducere, pers.tehnic de specialitate, atestat MLPTL, CV-uri; sefi lucrare autoriz.gr.III NPM; autoriz.livrare produse; certificat calitate conformitate produse; declaratie dotare tehnica; declaratie subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
durata de intrerupere
5%
Descriere:
4.
durata de garantie a echipamentelor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria STBucuresti; documentatia de atribuire se obtine in baza unei solicitari anterioare prin FAX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 11:00
Locul: sediul STBucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-108, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01110861, Romania, Tel.021 3323564, Email: [email protected], Fax: 021 3323564
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03100804, Romania, Tel.0213104641 , ,Email: [email protected], Fax: 0213104640
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conf.art.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic STBucuresti
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01110861, Romania, Tel.021 2016235, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer