Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Retehnologizare pompe de transport termoficare CET Timisoara Centru si CET Timisoara Sud?


Anunt de participare numarul 121088/14.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408453, In atentia:  Ec. Corina Radu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  B-dul. C. D. Loga nr.1, parter camera 12, ghiseul 9 sau 10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Centru pentru Consiliere Cetateni camera 12 ghiseul 9 sau 10, Tel. 0256 - 408.361, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Retehnologizare pompe de transport termoficare CET Timisoara Centru si CET Timisoara Sud?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Timis, CET Centru si CET Sud, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati:
Activitatea I: Proiectare
Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Proiectare, obtinere avize si autorizatii, pregatire personal de exploatare in cadrul Activitatii I si constructii-montaj respectiv furnizare in cadrul Activitatii II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
31110000-0-Motoare electrice (Rev.2)
42511110-5-Pompe termice (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea I: Proiectare
Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Proiectare, obtinere avize si autorizatii, pregatire personal de exploatare in cadrul Activitatii I si constructii-montaj respectiv furnizare in cadrul Activitatii II. Prin acest contract se urmareste modernizarea instalatiilor si agregatelor de pompare din sistemul de termoficare al orasului Timisoara. Se vor inlocui partial sau total echipamentele din componenta agregatelor de pompare, precum si prin adoptarea de solutii noi pentru reglarea debitului din retelele de termoficare.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 540, 858RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 120000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (fondul de coeziune) , bugetul de stat si bugetul local. Program Operational Sectorial de Mediu 2007 ? 2013 , Axa Prioritara 3, Cod CCI2009RO161PRO23, cod SMIS-CSNR 16828
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44aliniatul (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, informatii generale despre ofertant, certificat judiciar, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, Declaratii pe proprie raspundere, in temeiul art.180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, Pentru documentele solicitate la situatia personala a ofertantului, in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (document in original sau copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri2. Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), realizarea unei cifre medii anuale de afaceri de: 10.934.500 lei respectiv2.500.000 euro.;2. Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 1 luna: in valoare de 398.000 lei.;Declaratie financiara recapitulativa (bilant) paragrafele a)-d) ? conform Formular 16: Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente);Acces la credite: Declaratie bancara conform Formular 16, paragraf e) si f) punctul 2;Scrisoare de bonitate bancara conform Formular 16, paragraful f) punctul 1. Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Informatii privind capacitatea tehnica2. Experienta ca Antreprenor/ Proiectant3. Personalul contractorului implicat in contract - Resurse umane4. Declaratie privind protectia muncii5.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii6.Informatii privind standarde de protectie a mediului7. Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl. privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si cadre conducere;Decl. privind utilajele, inst., echip. tehnice de care dispune op. ec.; 2.Exp. ca antrepr./proiectant;Exp. in ct. similare;Decl.privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Dovada luc. executate in ultimii 5 ani, prin prezentarea a cel putin un ct. de lucrari similare (CPV 45251200-3 Lucrari de constructii de centrale termice si - 45255400-3 Lucrari de montaj) in valoare de minim 2.361.852 lei fara TVA.-Certificat de receptie de la Beneficiarul investitiei respective si dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui ct.de servicii similare (CPV 71320000-7 ?Servicii de conceptie tehnica) a carui valoare este de minim 52.485 lei fara TVA.-Proces verbal de predare a documentatiei tehnice, din partea Beneficiarul investitiei respective;3.Decl. efective medii anuale angajat si cadre conducere, Pers. cheie angajat ct., Exp.prof.pers.cheie, Manager de Proiect 3 ani, Coordonator proiectare-constructie 3 ani, Resp. lucraricivile 3 ani, Resp. lucrari mecanice 3 ani, Resp.lucrari electrice 3 ani, Manager de Santier 3 ani, Manager pentru asigurarea calitatii 2 ani, o pers. resp. tehnic cu executia, autorizata ? se va prezenta copie atestat (autorizatia) de Resp.Tehnic cu Executia pentru Lucrari de montaj Dotari Tehnologice Industriale in domeniile EA01, Copie atestat pers. desemnata resp.cu securitatea si sanatatea muncii, Autorizatiiinterne electricieni, 4.Decl. ref. la conditiile de munca si protectia muncii;5.ISO 9001/echivalent, Sistemul de asigurare a calitatii si Sistemul propus de control al calitatii muncii; 6.ISO 14001/echivalent; 7.Subcontractanti: Date despre soc. mixta/consortiu, Decl. subcontractanti+acord de subcontractare; Acord asociereprecum si doc.solic.la Cap V (din fisa de date) Criterii de calif.si/sau selectie pentru fiecare din membrii asocierii. Pentru doc. solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S34-055964 din 18.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Timisoara, Serviciul Achizitii Publice, etajul II, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu 2007 ? 2013 , Axa Prioritara 3, Cod CCI2009RO161PRO23, cod SMIS-CSNR 16828
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Program Operational Sectorial de Mediu 2007 ? 2013 , Axa Prioritara 3, Cod CCI2009RO161PRO23, cod SMIS-CSNR 16828 Fonduri europene (fondul de coeziune) , bugetul de stat si bugetul local.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Primaria municipiului Timisoara, camera 229
Adresa postala:  B-dul C. D. Loga nr. 1, etajul II, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256-408453, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2011 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer