Licitatie Publica - Retehnologizare retea termica primara str.Linistei-Calea Lipovei si Racord termic primar PT 33
Anunt de participare (utilitati) numarul 11409/23.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308337, In atentia: Birou Contracte ing.Balint-Codrean Codruta, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizare retea termica primara str.Linistei-Calea Lipovei si Racord termic primar PT 33
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str.Linistei, subtraversare Calea Lipovei , str.Sitarului Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
dezafectare constructii : carosabil, trotuare; sapatura; decopertare canal termic;demontare conducte vechi, ;procurare si montare conducte noi preizolate DN 400 si DN 150; refacere trama stradala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt prezentate in anexele caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 457, 860.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :45000 RON; garantia de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare- Plan investitii 2007; Platile se vor efectua in lei, in termen de maxim 30 zile de la acceptarea facturilor la plata , in baza situatiilor de lucrari confirmate de achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de op. ec declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl eligib( neincadrare in sit prev art180 din OUG34/06);decl calitate participant la proced; decl neincadrare in prev art 181 din OUG34/06;doc care confirma plata impoz, taxe si contribut asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si taxe locale, in conform cu prev legale in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul, la data de 31.03.07;Certif inregistrare si certif constatator emise de of registrului comertului/ Autorizatie de functionare pt persoane juridice /fiz romane;Documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pt.persoane juridice /fiz straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarare cifra afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima;cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie = cu 7000000lei (reprezentand 2098321 euro, la data de 17.04.07 ); Bilant contabil la 30.06.06. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucr exec ult 5 ani;Exp simil Cer min indep in ult 5 ani: 1 ctr lucr simil val = 700 mii lei , echiv 209832E sau cel mult 2 ctr val cumul=1, 2 mil lei, echiv 359712E, prez ctr, rec, pv recep termin lucr;inf pers teh cer min: respon teh ex MLPTL ;inf pers cond si sudori ISCIR; decl pers ang ult 3 ani;util cf CS;proced sudura omolog ISCIR;subctr;SREN ISO 9001:01 sau orice vers ISO 9001:00 pt exec si subct.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 21 RON
Conditii si modalitate de plata: DA hartie se obt de la B Contracte max 4 zi de la solic la fax0256430631Plata la casierie ora 8-10 ;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 ( parter sala instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA Oficiul Juridic
Adresa postala: Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256-308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 15:12