Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare si completare statie de epurare, oras Costesti, judetul Arges


Anunt de participare numarul 80952/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)
Adresa postala: STR.VICTORIEI, Nr.49, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Punct(e) de contact: GHERGHINA GHERGHINA, Tel.0248672320, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248672717, Adresa internet (URL): http: //www.primariacostestiag.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retehnologizare si completare statie de epurare, oras Costesti, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Costesti, Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de retehnologizare si completare statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252210-3 - Lucrari de constructii de statii de purificare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de statii de purificare a apei cu furnizare de echipamente, instalatii si alte dotari aferente investitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 100.000 lei, Garantie de buna executie - in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile si Bugetul Local Costesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului: a) Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular Ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta obligatorie: completare formular B
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinta obligatorie: 1)Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului.
2)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a contributiilor sociale(copie legalizata}
3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular C
4)Imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original).
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: 1)Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(copie legalizata);
2)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a contributiilor sociale(copie legalizata);
3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular C;
4)Imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)completare formular Informatii generale formular D;
b)declaratie pe propria raspundere privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. cerinta minima 2.000.000 lei;
intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004; ofertantii vor face dovada ca se incadreaza in aceasta categorie;
c)bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente(copie legalizata);
d)scrisoare de bonitatebancara in originalcare sa ateste urmatoarele praguri ale indicatorilor economici(copie legalizata);
- lichiditate globala >110%(31.12.2008);
-solvabilitate patrimoniala >30%(31.12.2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
b)experienta similara: realizarea a cel putin un contract de lucrari similare(statie epurare) valoare contract aprox.1.500.000. lei formular E;
- procese verbale la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala semnate de beneficiar si vizate de ISC
c)recomandari (in original sau copie certificata conform orginalului) din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin trei recomandari, din care cel putin una sa fie aferenta contractului/contractelor prezentate la lit. b).
d)declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe-formular R;
- contracte de laborator de analize propriu sau contracte de inchiriere cu laboratoare autorizate si contracte de colaborare cu statie de betoane.
e) declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru executia lucrarilor formular J;responsabil tehnic atestat in domeniul constructiilor de catre Inspectoratul de stat in constructii conform Legii nr. 10/1995;
- sudori autorizati conform normelor in vigoare;
f)certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente ;
g)certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente .
h) declaratie pe proprie raspundere privind respectarea, pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca din Romania precum si a oricaror alte reglementari in masura in care acestea vor aparea in perioada mentionata mai sus.- - certificat din seria OHSAS 18001/2004 sau certificate echivalente .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 10:00
Locul: La sediul Primariei orasului Costesti, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici inscrisi
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213143434, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Primaria Orasului Costesti, strada Victoriei, nr. 49, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Tel.0248672320, Email: [email protected], Fax: 0248672717, Adresa internet (URL): www.primariacostestiag.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer