Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare si completare statie de epurare, oras Costesti, judetul Arges


Anunt de participare numarul 79506/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)
Adresa postala: STR.VICTORIEI, Nr.49, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Punct(e) de contact: GHERGHINA GHERGHINA, Tel.0248672320, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248672717, Adresa internet (URL): http: //www.primariacostestiag.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retehnologizare si completare statie de epurare, oras Costesti, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Costesti, judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de retehnologizare si completare statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252210-3 - Lucrari de constructii de statii de purificare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii de statii de purificare a apei cu furnizare de echipamente, instalatii si alte dotari aferente investitiei
Valoarea estimata fara TVA: 5, 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 100.000 lei, Garantie de buna executie - in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile si Bugetul Local Costesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Situatia personala a candidatului /ofertantului:
1.Declaratie privind eligibilitatea -Cerinta obligatorie: prezentare formular A si Cazier judiciar /certificat echivalent;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : Cerinta obligatorie: completare formular B
cuconfirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetele locale, documente in original sau copie legalizata.b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
Cerinta obligatorie: 1).Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; autorizatie de functionare / altele echivalente originala sau copie legalizata, emis cu cel putin 60 zile inainte de depunerea ofertelor; 2)Certificate de atestare fiscala privind indeplin irea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale original sau copie legalizata, termen de valabilitate 30 de zile de la data emiterii.c)Se vor mai prezenta urmatoarele:
- declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decit administratorul firmei(original) - Formular C ;
- certificat constatator emis de oficiul registrului registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor; in cazul ofertelor care se regasesc in categoria IMM-urilor se face dovada, in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditie obligatorie se vor prezenta:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an, avizate de finante si auditate:
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din care cifra de afaceri din lucrari specifice CPV-45252210-3; cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 20.000.000 lei.- Formular D.
- Scrisoare de bonitate bancara in original care sa ateste urmatoarele praguri ale indicatorilor economici: - lichiditate(Lg) la data de 31.12.2008> de 110%;
- solvabilitate patrimoniala la 31.12.2008 (Sp)>30%;
Cerintele de mai sus se vor demonstra cu situatii original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)lista principalelor lucrari in ultimi 5 ani care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contract, insotite de certificari de buna executie -Formular N;
2)conditie obligatorie: minim 1 lucrare similara(statie de epurare) finalizata sau in curs de finalizare, valoare minima de 1.500.000 lei -
Formular E;3)minim 5 lucrari de constructii, cu proces verbal de receptie vizat de ISC;
4)recomandari din partea altor beneficiari minim 5 recomandari din care una sa fie aferenta lucrarii similare prezentate;
5)specialisti din domeniu- angajati -copii ale documentelor ce atesta apartenenta profesionala; copii ale cartilor de munca si contractelor inregistrate la ITM.- CV-uri din care sa reiasa studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a celor mai importante persoane responsabile cu indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.-Formular J;
6)asigurarea riscului profesional se va demonstra cu contractele de asigurarii in termen (copii legalizate);
7)cerinta obligatorie: completarea Formularului R, utilaje, instalatii completarea cu echipamentele si utilajele necesareindeplinirii sarcinilor; ofertantul va face dovada ca detine in proprietate sau chirie; se vor prezenta copii de pe C.I. aautovehiculelor/contract lesing/contract de inchiriere;
8)cerinta minima: prezentarea certificatelor: ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2009 10:00
Locul: La sediul Primariei Orasului Costesti, str. Victoriei, nr. 49, CP 115200, Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici inscrisi
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213143434, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Strada Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro/ca_pit/ca_app/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Primaria Orasului Costesti, str. Victoriei, nr. 49, Judetul Arges, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Tel.0248672320, Email: [email protected], Fax: 0248672717
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer