Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare si telecontrol Statia 110/20 kV Afumati


Anunt de participare (utilitati) numarul 107379/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Procurement, Tel. 021-2065087, In atentia:  Dana Costache, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel. 021-206 50 87, In atentia:  Dana Costache, Fax:  021-317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel. 021-206 50 87, In atentia:  Dana Costache, Fax:  021-317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel. 021-206 50 87, In atentia:  Dana Costache, Fax:  021-317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizare si telecontrol Statia 110/20 kV Afumati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia electrica de transformare 110/20 kV Afumati este amplasata in localitatea Afumati, pe Soseaua Moara Domneasca FN, jud Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristici generale:
Pentru modernizarea statiei 110/20 kV Afumati se prevad urmatoarele lucrari principale:
- inlocuirea echipamentelor primare din 4 celulede 110 kV (LEA Fundeni si Caciulati, trafo T1 si T2) cu 3 module cu izolatie in SF6;
- inlocuirea conductoarelor din aceste celule cu racorduri rigide;
- inlocuirea instalatiilor clasice la comanda, control si protectie existente ale celor 4 celule de 110Kv cu un sistem bazat pe echipamente numerice
- montarea unui container unificat care va inlocui statia de MT existenta; containerul va include panourile si dulapurile de protectie pentru echipamentele Enel si instalatiile de servicii proprii aferente noilor celule modernizate (dulapuri, redresoare, baterii de acumulatoare ermetice de 110 Vc.c)
- refacerea circuitelor tehnologice (cofret ventilatie, comanda comutator ploturi) ale transformatoarelor 110 kV/MT;
- inlocuirea racordurilor in bare dintre bornele de joasa tensiune ale transformatoarelor 25MVA, 110/20 kV si celulele de 20 kV cu racorduri in cabluri monofazate;
- montarea unui dulap de masura si protectie pentru serviciile proprii de c.a.;
- realizarea fundatiilor si suportilor necesare sustinerii modulelor si a celorlalte echipamente noi de 110 kV;
- realizarea fundatiei containerului de 20 kV;
- realizarea de fundatii pentru noile echipamente de tratare a neutrului retelei de 20 kV;
- inlocuirea instalatiei existente de iluminat exterior
Se vor pastra transformatoarele 110/20 kV existente si barele colectoare 110kV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A. Bucurestiva pune la dispozitia executantului urmatoarele echipamente: Poz. Descriere Cant. (buc.)
1 ECHIPAMENTE DE INALTA TENSIUNE1.1 Modul hibrid tipDY 106/1 RO-A 1
1.2 Modul hibrid tipDY 107/7 RO-A 1
1.3 Modul hibrid tipDY 107/2 RO-A 12 ECHIPAMENTE DE MEDIE TENSIUNE2.1-2.1.15 Container mt complet echipatDY 770/3 RO continand:
- 16 celule de linie
-2 celule de transformator
-2 celule de cupla
-2 celula TFN/SA
-2 celule de masura
-1 dulap Petersen
-1 dulap redresor
-1 dulap servicii auxiliare c.a.
-1 dulap servicii auxiliare c.c.(continand si baterie 110V)
-1 dulap TPT 2000
-1 dulap oscilo + DAS
-1 dulap protectie linii 110 kV
-1 dulap masura
-1 dulap TLC comunicatii
-1 dulap disponibil 1
2.2 Transformator formator de neutru si servicii auxiliare URP 002 2
2.3 Bobina Petersen 60- 300A DT 1096 2
2.4 Cablu 20kV 1x630mmpCu XLPE 350m
2.5 Cablu 20kV 1x185mmpAl XLPE 420m
2.6 Papuc fixat pe conductor de Al cu sectiunea de 185 mmp 48
2.7 Papuc fixat pe conductor de Al cu sectiunea de 185 mmp 6
2.8 Papuc fixat pe conductor de Cucu sectiunea de 630 mmp 12
2.9 Cap terminal uscat de interior pentru conductormonofazat de Cu XLPE 630mmp 6
2.10 Cap terminal uscat de exterior pentru conductormonofazat de Cu XLPE 630mmp 6
2.11 Cap terminal uscat de interior pentru conductormonofazat de Al XLPE 185mmp 30
2.12 Cap terminal uscat de interior pentru conductormonofazat de Al XLPE 185mmp 6Valoarea totala a echipamentelor procurate de S.C. Enel Distributie Muntenia S.A. Bucurestieste de5.893.159, 02 lei, exclusiv TVA si vor fi cotate cu valoare?0?(zero).Restul echipamentelorvor fi puse la dispozitie de catre ofertantsi vor fi cotate.
Valoarea supusa licitatiei, exclusiv echipamente este de 3.962.609, 98 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 855, 769RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 99000lei(49500lei-IMM-uri).Garantia de buna executie 10%(5%-IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2009
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani: 9900000 lei(4950000 lei-IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim necesar : cel putin un contract incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani
Recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip C2A sau C2B si E2Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA564
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform OUG 34/06, art. 40, alin 2, doc.de atrib.in forma scrisasau electronica, neatasata pe SEAP, va fi pusa la dispoz.op.ec.interesati, in mod GRATUIT- pe baza de "Scrisoare de intentie" transmisa pe fax la 021/3175980, dupa maxim 3 zile de la transmiterea ei. Documentatia se ridica din Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, etaj 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax:  021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Directia Procurement
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax:  021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer