Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare si telecontrol statia 110/20kV CLEJANI


Anunt de participare (utilitati) numarul 106888/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-2065073, In atentia:  CAMELIA NAGHI, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-206 50 73, In atentia:  Camelia Naghi, Fax:  021-317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-206 50 73, In atentia:  Camelia Naghi, Fax:  021-317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.1
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-206 50 73, In atentia:  Camelia Naghi, Fax:  021-317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizare si telecontrol statia 110/20kV CLEJANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Clejani, jud Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru modernizarea statiei 110/20 kV Uzunu se prevad urmatoarele lucrari principale:
-inlocuirea echipamentelor primare din statia de 110 kV cu 2 module cu izolatie in SF6;
-dezafectarea celulelor LEA 110kV Balaria 1 si 2,
-inlocuirea conductoarelor;
-realizarea unei noi instalatii de protectie;
-montarea unui container unificat care va inlocui statia de MT existenta; containerul va include panourile si dulapurile de protectie pentru echipamentele Enel si instalatiile de servicii proprii aferente noilor celule modernizate (dulapuri, redresoare si baterii de acumulatoare ermetice de 110Vc.c);
-refacerea circuitelor tehnologice (cofret ventilatie, comanda comutator ploturi) ale transformatoarelor 110 kV/MT;
-inlocuirea racordurilor in bare dintre bornele de joasa tensiune ale transformatoarelor, 110/20 kV si celulele de 20 kV cu racorduri in cabluri monofazate;
-montarea unui dulap de masura si protectie pentru serviciile proprii de c.a.;
-realizarea fundatiilor si suportilor necesare sustinerii modulelor si a celorlalte echipamente noi de 110 kV;
-realizarea fundatiei containerului de 20 kV;
-realizarea de fundatii pentru noile echipamente de tratare a neutrului retelei de 20 kV;
-demolarea bateriilor de condensatoare;
Se vor pastra transformatoarele 110 kV existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1ECHIPAMENTE PRIMARE1.1Modul hibrid tipDV 106/1RO-A 2
2ECHIPAMENTE DE MEDIE TENSIUNE1Container mt complet echipatDV 770/2 RO continand:
-12 celule de linie
-2 celule de transformator
-2 celule de cupla
-2 celula TFN/SA
-2 celule de masura
-1 dulap Petersen
-1 dulap redresor
-1 dulap servicii auxiliare c.a.
-1 dulap servicii auxiliare c.c. (continand si baterie 110V)
-1 dulap TPT2000
-1 dulap oscilo + DAS
-1 dulap protectie linii 110 kV
-1 dulap masura
-1 dulap comunicatii
-1 dulap disponibil
Transformator formator de neutru si servicii auxiliare URP 002 2buc
Celula masura 1UT complet echipata 5 buc
Celula sosire cabluri RC 5 buc
Bobina Petersen 30-200A URP 016 2buc
Cablu 20kV 1x630mmpCu XLPE 400mbuc
Cablu 20kV 1x185mmpAl XLPE 500m
Papuc fixat pe conductor de Al cu sectiunea de 185 mmp 36 buc
Papuc fixat pe conductor de Al cu sectiunea de 185 mmp 6 buc
Papuc fixat pe conductor de Cucu sectiunea de 630 mmp 12buc
Cap terminal uscat de interior pentru conductormonofazat de Cu XLPE 630mmp 6 buc
Cap terminal uscat de exterior pentru conductormonofazat de Cu XLPE 630mmp 6 buc
Cap terminal uscat de interior pentru conductormonofazat de Al XLPE 185mmp 36 buc
Cap terminal uscat de interior pentru conductortrifazat de Al XLPE 185mmp 6 buc
In cap."valoare materiale si echipamente achizitie ENEL" sunt inclusesi materialele din Obiectul 3-montaj echipamente tehnologice, Categoria lucrari :06-Gospodarie cabluri jt circuite 20kV aferente art. 1-11 (pag.117) in valoare de 225.255, 36 RO;
In cap. "valoare licitatie" s-a inclus si materialul "cutie cleme (dulap CA, servicii auxiliare)2xSIDQ 1915"din obiectul 3-montaj echipamente tehnologice, Categoria de lucrari: 04-montari echipamente servicii interne (pag.107) in valoare 10.750 lei, care in documentatia economica este prevazut sa fie pus la dispozitie de ENEL
Valoarea echipamentelor puse la dispozitie de catre ENEL este de 5.196.241, 36 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 8, 912, 959RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
195 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 92.000lei (46.000lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM), fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Declaratie privind securitatea in munca, PSI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil conform ultimului exercitiu financiar incheiat.
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =9.000.000 lei/4.500.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 5 ani
Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin 1 contract executie lucrari similare incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani
Recomandare din partea unui beneficiarului lucrarii prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip E2, C2A si C2B
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE REALIZARE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 566
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax:  021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 73, Fax:  021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer