Licitatie Publica - "Retehnologizare si telecontrol Statia 110/20KV GIURGIU VEST"
Anunt de participare (utilitati) numarul 90936/17.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: SERV. ACHIZITII SI ANTREPRIZE, Tel.021-2065083, In atentia: CAMELIA NAGHI, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: serv achizitii si antreprize, Tel.021-206 50 83, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 021-206 50 89
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: serv achizitii si antreprize, Tel.021-206 50 83, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 021-206 50 89
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: serv achizitii si antreprize, Tel.021-206 50 83, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 021-206 50 89
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Retehnologizare si telecontrol Statia 110/20KV GIURGIU VEST"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Giurgiu, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
tratarea neutrului se face cu BS cate una pe fiecare sectie de bare racordate fiecare printr-un TFN/SA
-montare transformatoare de tensiune 120kV pentru celulele de linie;
-montare 2 celule de linie, 2 celule de trafo putere, 2 transformatoare de putere. -montare 3 trafo de tensiune 120kV;
-montare descarcatoare cu oxid de zinc;
-pozare cabluri circuite secundare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Urmatoarele echipamente se vor procura de catre S.C. Enel DistributieMuntenia S.A. Bucurestisi vor fi puse la dispozitia executantului :
Transf.putere 110/20 kV, 25 MVA 2 bucModul hibrid DY106/1 RO-A 2 buc ,
Container conexiuni mt DY770/3 art. 10.1.3 1 buc ,
Transformator formator de neutru TFN/SA-UR-P002 2 buc ,
Bobina de stingere 30-200A , UR-P016 2 buc ,
Dispozitiv analizor de neutru DAN , DV 927A2-NC 2 buc ,
Dispozitiv monitorizare conditii de izolatie MCI, DV 929 A2-NC 2 buc ,
DRV-20 kV , ZnO , DY557RO 6 buc ,
Dulap Servicii auxiliare externe SAE DQ1915RO 1 bucCablu 20 kV , Al XLPE-1x185 mmp , inclusiv accesorii 1, 10 km , Valoarea totala a echipamentelor procurate de S.C. Enel DistributieMuntenia S.A. Bucuresti) este de 6.081.169, 00 lei, exclusiv TVA si vor fi cotate cu valoare0(zero).Restul echipamentelorvor fi puse la dispozitie de catre ofertantsi vor fi cotate.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 198, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 70000 lei (35000lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluzarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2009
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani =7.200.000 lei/3.600.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluzarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 5 ani
Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin 1 contract executie lucrari similare incheiat incalitate de contractant si indeplinit in ultimii 5 ani
Recomandare din partea unui beneficiarului lucrarii prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip E2si C2A sau C2B
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executie lucrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 285
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Doc de atrib in forma scrisa, neatasata pe SEAP, va fi pusa la dispoz op ec interesati in mod GRATUIT- pe baza de "Srisoare de intentie" transmisa pe fax la 021/3175980, dupa maxim 3 zile de la transmiterea ei. Doc se ridica din bd. I. Mihalache nr 41-43, sector 1, corp C, etaj 1.Autoritatea contractanta pune la disp echipamente electrice.Val echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este de 6.081.169 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-206 50 83, Fax: 021-3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 14:43