Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare statia 220/110 kV Barbosi


Anunt de participare (utilitati) numarul 69859/11.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala de Transport Constanta-Serviciul Comercial, Tel.0241 607 505, In atentia: Maria Balta, Email: [email protected], Fax: 0241 607 550
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizare statia 220/110 kV Barbosi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de proiectare faza : caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor depune oferte pentru intreg serviciul de proiectare conform solicitarilor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8.000 lei ; Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate, neancadrare in art.181;certificate constatatoare care demonstreaza ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor, impozitelor, contributii asigurari sociale catre bugetele bugetele componente ale bugetului general consolidat , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit . Certificatele trebuie sa fiein termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor ( se prezinta in original sau copie legalizata);certificat constatator eliberat de ORC;atestat ANRE tip E 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(ptr.persoane fiz/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat la 30.06.2008 ; Lichiditate generala (active circulante/datorii curente * 100) mai mare sau egala decat 100%, Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/capital propriu+credite bancare pe termen mediu si lung* 100) mai mare sau egala decat 40% - la 30.06.2008; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind resursele de personal care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile membrilor echipei de proiect responsabila pentru indeplinirea contractului de prestari servicii; echipa de proiect nominalizata va cuprinde cel putin 5 specialisti cu vechime mai mare de 5 ani in domeniul proiectarii statiilor electrice de conexiuni si transformare de inalta tensiune; se vor prezenta CV-urile acestor proiectanti din care sa rezulte ca indeplinesc cerinta solicitata de autoritatea contractanta;Declaratie privind lista serviciilor similare in ultimii 3 ani(nivel minim : valoare servicii similare mai mare sau egala decat 150.000 lei. Se poate demonstra printr-uncontract insotit de recomandare din partea beneficiarului);declaratii privind subcontractantii/ asociatii ; Certificat ISO 9001-2001( sau echivalent ) sau informatii privind stadiul implementarii acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 120 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise .Plata se face numerar in casieria S.T.Constanta sau O.P.in contul RO54BUCU411592772511RO01 Alpha Bank Constanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2009 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2009 13:00
Locul: CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA-Sucursala de Transport Constanta-Serviciul Juridic
Adresa postala: bdul Alexandru Lapusneanu, nr. 195 A, bloc LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel.0241 607 518, Fax: 0241 607 550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer