Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizare statia 400 kV Gadalin


Anunt de participare (utilitati) numarul 50581/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035996, In atentia: Ioan Mirea, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: str Armand Calinescu nr 2-4, sect 2, etaj 6 cam 621, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.0213035996, In atentia: Ioan Mirea, Email: [email protected], Fax: 0213035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: str Armand Calinescu nr 2-4, sect 2, etaj 6 cam 621, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.0213035996, In atentia: Ioan Mirea, Email: [email protected], Fax: 0213035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA SA
Adresa postala: str Armand Calinescu nr 2-4, sect 2, etaj 6 secretariat Directia Comerciala, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.0213035996, In atentia: Ioan Mirea, Email: [email protected], Fax: 0213035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizare statia 400 kV Gadalin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statia 400 kV Gadalin situata pe DJ161 spre Bondita, din DN16 Cluj Reghin, la cca 20 km de Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
procurare echipamente electrice pt retehnologizare statia 400 kV Gadalin, montaj si executie lucrari de contructii, servicii de inginerie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din Documentatia tehnica
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 9, 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie de 150000EUR (in lei la cursul lei/EUR stabilit de BNR cu 10 zile inainte de datadepuneii ofertelor; garantie de buna executie - 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare surse proprii, plati prin transfer bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conf. art 44 si 45 ale OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic, persoana juridica inregistrata capabila sa indeplineasca obiectivul contractului are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori economici la procedura de atribuire. Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere si de toti sub-contractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lung > 40%. Indicatorul privind lichiditatea curenta se va calcul si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante / Datorii curente > 100%. Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani, inregistrate la Administratia Financiara. In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. In cazul asocierii, liderul trebuie sa indeplineasca criteriile de mai sus. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 18 milioane EUR. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte, in perioada de valabilitate a ofertei, un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Acesta persoana trebuie sa nu se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 180 din OG34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si / sau profesionala a unui ofertant se va aprecia in functie de experienta, eficienta si eficacitate. In acest sens ofertantul va remite urmatoarele documente: Fisa de informatii generale, Experienta similara pentru ultimii 3 ani, Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare, Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii si mediului, Dosar numit CERTIFICAREA TEHNICO-MANAGERIALA, Recomandari din partea altor beneficiari / clienti minim 3, Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc., Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere cat si ale altor specialisti cu sarcini cheie pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA276
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S44-061417 din 04.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: 100RON+TVA la casieria din str Armand Calinescu nr 2-4 sau transfer la BRD-SMCC cont RO23BRDE450SV009521
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2008 10:30
Locul: CN Transelectrica, str Armand Calinescu nr 2-4 , etaj 6 Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos Oltenitei nr 107-111, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3321240, Fax: 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sector 3 , ,Localitatea: Buucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CN Transelectrica SA
Adresa postala: str Armand calinescu, Bloc Millenium, nr 2-4. sector 2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021012, Romania, Tel.3035972, Fax: 3035870, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer