Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizarea cazan de apa fierbinte, CAF3 din CET1 Iasi


Anunt de participare numarul 140386/14.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Apreutesei Elena, Tel. +40 0232/258190, Email: [email protected], Fax: +40 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retehnologizarea cazan de apa fierbinte, CAF3 din CET1 Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Iasi, CET1 Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retehnologizarea cazanului de apa fierbinte CAF3(116, 3 MWt)pentru arderea gazelor naturale, pacurii si CLU cu emisii reduse de NOx, cresterea eficientei, monitorizarea emisiilor.Retehnologizarea CAF3 cuprinde urmatoarele interventii: -instalarea unor arzatoare de gaze naturale si CLU cu NOx redus si automatizarii aferente;
-reparatia capitala a partii sub presiune;
-realizarea unei instalatii de monitorizare a noxelor (NOx, SO2, pulberi).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati: Activitatea I: ProiectareActivitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste, garantii si remedieri in perioada de notificare a defectelor)Proiectare, obtinere avize si autorizatii, pregatire personal de exploatare in cadrul Activitatii I si constructii-montaj respectiv furnizare pentru retehnologizarea cazanului de abur nr.3 din CET1 Iasi in cadrul Activitatii II.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 195, 908.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 300.000 lei(150.000 lei in cazul IMM).Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin ordin de plata; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera c)din OUG nr.34/2006 actualizata. 10% din valoarea contractului fara TVA (5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50% - Co-finantare nationala = 45% - Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular nr. 12, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 13 - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr. 4 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 14 - Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director Executiv DEFPL?Maria SimionescuLista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP - Prezentare Formular nr. 32 - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de ONRC cu mai mult de 30 zile inainte de data de depunerii ofertelor (document in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata), in baza Legii nr. 26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca ofertantul este in incapacitate de plata - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA Sustinerea financiara, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 4/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.
Cerinta nr.1Fisa de Informatii generale In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referinta (2009, 2010, 2011)sa fie cel putin egala cu: 25.000.000 lei(pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant)
Cerinta nr.1Fisa de Informatii generale Bilanturile contabile vizate si inregistrate la autoritati competente, pe anii 2009, 2010, 2011 sau Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 2009, 2010, 2011, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr.9 Informatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Documente edificatoare care dovedesc cuantumul mediei cifrei de afaceri declarate in Formularul nr.9.
Cerinta nr.1Fisa de Informatii generale Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta bilantul contabil anual, anexele la acesta si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz. Fiecare dintre documentele de mai sus vor fi prezentate ca document original /copie document legalizata notarial/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata - acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
Cerinta nr. 2 Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular nr. 3.
Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la credite sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de 3.439.181, 61 lei pentru o perioada de 3 luni. Fiecare dintre documentele de mai sus vor fi prezentate fie ca document original fie copie document legalizata notarial sau copie lizibila certificata conform cu originalul. Documentele originale emise in alta limba decat limba romana vor fi traduse si legalizate si se vor legaliza si copiile acestora potrivit procedurii in vigoare. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana.
Cerinta nr. 4. Dovezi privind asigurarea riscului profesional solicitate ofertantului clasat pe locul intai. Dovada asigurarii obiectului contractului si a celorlalte riscuri se va face prin incheierea unei polite de asigurare de catre ofertantul castigator cu o agentie de asigurare pentru asigurarea riscului profesional aferent serviciilor de proiectare si a celorlalte riscuri din cadrul contractului in proportie de 100% (Formularul nr. 8, punctul ??b??) La momentul depunerii ofertelor se solicita o declaratie prin care operatorul economic se angajeaza ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, va prezenta asigurarea privind riscului profesional. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte Formularul nr.15.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.5 Informatii despre subcontractanti Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti , atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta nr.6 Informatii despre asociati In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti In acest caz se va preciza(pe formular)?Nu este cazul?. In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate pentru fiecare din membrii asocierii(Criterii de calificare si/sau selectie pentru fiecare din membrii asocierii).Se va preciza clar in acordul de asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.
Cerinta nr.6 Informatii despre asociati In Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului trebuie sa se mentioneze ca: toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului; liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr.5 Informatii despre subcontractanti Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009. Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii despre subcontractanti: -Date de recunoastere (identificare) despre subcontractanti; -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; - Declaratie pe proprie raspundere ale subcontractantilor, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003; Subcontractantii nu depun oferta. -ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana; Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Ofertantul va respecta prevederile art.190 alin(2)din OUG 34/2006 modificat prin art.20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile art 11^1 alin. (1), (2), (3), (4), (5)si(6)din HG 925/2006 cu toate completarile si modific. ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1)si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2003;Capacitatea tehnica si profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Cerinta nr. 2 Experienta similara Ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant dovada executarii si finalizarii (conform art.14 din Ordin 509/2011) a cel putin un contract de lucrari similare ca natura si complexitate avand ca obiect lucrari la cazane a carui /caror valoare cumulata este de cel putin 12.000.000 lei fara TVA in ultimii 5 ani si Ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic proiectant, asociat sau subcontractant dovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit (conform art.13 din Ordin 509/2011) a cel putin un contract de servicii de proiectare similare a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 600.000 lei fara TVA in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2 Experienta similara Se solicita prezentarea de PV de receptie de la Beneficiarul investitiei respective, inclusiv Anexa 2?documente in copie lizibila certificata conform cu originalul. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5, respectiv 3 ani, AC va lua in considerare lucrarile executate/serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate/serviciilr prestate in acesta perioada. AC prin solicitarea acestor cerinte minime de calificare, se asigura ca operatorii economici au experienta necesara pentru executarea unor lucrari de natura celor care fac obiectul procedurii, diminuand in acest fel riscul de neindeplinire a contractului. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Cerinta nr. 2 Experienta similara -recomandare din partea beneficiarului, in original sau copie cerificata ?conform cu originalul" care va cuprinde modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul in care s-a semnat contractul.
Cerinta nr.2 Experienta similara.Pentru a nu restrictiona participarea ofertantilor, in cazul in care se va prezenta un contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare, atunci valoarea contractului va trebui sa acopere cel putin valoarea insumata a celor doua contracte solicitate mai sus.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea urmatoarelor documente: PV receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz; documente doveditoare din care sa reiasa atat valoarea lucrarilor/serviciilor cat si executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara.
Cerinta nr.3 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Personal cheie implicat in contract: Manager de Proiect: inginer experienta in pozitia de coordonator proiect Coordonator proiectare-constructie: inginer, experienta profesionala in proiectarea de constructii pentru infrastructura in pozitia de coordonator de proiect; Consultant lucrari proces: inginer, experienta profesionala in lucrari proces; Consultant lucrari civile: inginer, experienta profesionala in lucrari civile; Consultant lucrari de structuri: inginer, experienta profesionala in lucrari de structuri; Consultant lucrari mecanice: inginer, experienta profesionala in lucrari mecanice; Consultant lucrari electrice: inginer, experienta profesionala in lucrari electrice; Manager de Santier: inginer, experienta profesionala in constructii de infrastructura in pozitia de coordonator de executie lucrari;
Cerinta nr.3 Personal cheie implicat in contract: Manager pentru asigurarea calitatii: dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii dau decizie de numire. Pentru personalul cheie angajat in contract ofertantul va prezenta: CV-urile persoanelor prezentate ca personal cheie implicat in contract - diplome/certificate sau documente relevante ale personalului cheie, care sa ateste pregatirea profesionala si experienta similara. Experienta profesionala pentru personalul cheie va fi dovedita prin particip in cel putin un proiect similar (instalatii energetice, instalatii industrie chimica, instalatii industrie metalurgica, industria materialelor de constructii).
Cerinta nr.3 Asigurarea personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitiei: Proiectanti cu experienta in domeniile: constructii, instalatii termomecanice/tehnologice, instalatii electrice, instalatii de automatizare, instalatii aferente constructiilor, etc); Personal de executie pe meserii specifice categoriilor de lucrari; Responsabil tehnic cu executia; Responsabili cu controlul tehnic de calitate; Responsabil cu securitatea muncii pe santier, calificat in acest sens. Se vor prezenta: Autorizatii: Copie dupa Atestat MECMA(conf.regulament publicat in MO 335/2010) si legitimatie vizata la zi a RTE; Autorizatii valabile ISCIR pentru personalul care executa examinari nedistructive respectiv sudori in metal; Autorizatii valabile ANRE pentru electricieni.
Pentru intreg personalul care necesita atestate/autorizari specifice se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor documente. Operatorii economici ofertanti au posibilitatea de a folosi in cadrul echipei personalul strict necesar derularii contractului, specialisti atestati/ autorizati in cadrul altor state; pentru acestia se vor prezenta atestari/autorizari echivalente celor emise/recunoscute de autoritati/ organisme romane, dobandite in alte state. Pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se vor prezenta intelegeri contractuale permise de legea romana (contracte de munca, contracte de prestari servicii/colaborare, angajament de participare) cu acestia.
Cerinta nr.4 Resurse tehnice Prezentare Formular nr. 27 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Prezentarea asigurarii (in dotare proprii sau prin contracte sau conventii de inchiriere a echipamentelor , mijloace fixe si alte dotari care sunt considerent strict necesare pentru indeplinirea contractului) copii dupa contracte /facturi, angajamente de punere la dispozitie etc., in functie de forma de detinere.
In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 SAU ISO 9001/2008 sau echivalent. Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.
Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent. Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2012 12:00
Locul: La Primaria Municipiului Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Reabilitarea sistemului de termoficare in Municipiul Iasi in vederea conformarii cu standardele de mediu privind emisiile in atmosfera si pentru cresterea eficientei energetice in alimentarea cu caldura urbana".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
AC recomanda vizitarea si inspectarea locului viitorului santier de lucrari, imprejurimile acestuia in scopul evaluarii dpdv al cheltuielilor, riscurilor si tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu date reale din teren.Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificare ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin.(4)din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare(Formularul nr.37)insotit de: Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr.5, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr.32, Fisa de informatii generale?Formular nr.9 Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului nr.37 are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe locul I prezinta acelasi pret, AC va solicita o noua reofertare in plic inchis.Ofertele depuse in plic inchis de catre ofertanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +40 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer