Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizarea magistralei 2 a retelei de transport Iasi


Anunt de participare numarul 136647/16.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. +40 0232258190-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retehnologizarea magistralei 2 a retelei de transport Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retehnologizarea magistralei 2 a retelei de transport Iasi pe urmatoarele zona:
-zona 1- in b-dul Tudor Vladimirescu si in campusul universitar din vecinatatea caminelor studentesti T18, T20 si T21
-zona 2- de la caminul CF6 din spatele Spitalului de Copii Sf. Maria si pana la PT26 si PT27 Tatarasi
-zona 3- de la racordul din strada Ornescu si pana la racordul cu PT Independentei
-zona 4.1- de la caminul de racord de la intersectia strazilor Smirdan si Elena Doamna pana la caminul de racord de la biserica Sf. Nicolae Domnesc
-zona 4.2- intre caminul de racord de la biserica Sf. Nicolae Domnesc si caminele de racord de la PT Hala Centrala, IPROchim, Cuza Voda si caminul de vizitare din strada Varianta Uzinei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retehnologizarea magistralei 2 a retelei de transport Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 41, 732, 886.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 800.000 lei (400.000 lei in cazul IMM).Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin(1)si(5)din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera c)din OUG nr.34/2006 actualizata(11.733, 28 lei). 10% din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene (fondul de coeziune) = 50%-Co-finantare nationala = 45%-Co-finantare locala = 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe NichitaViceprimar?Romeo OlteanuViceprimar?Vasile MunteanuSecretar?Denisa IonascuDirector General Directia Tehnica si Investitii?Mihai ChiricaDirector Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin ComanDirector Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru TomorugDirector General DEFPL? Victorel LupuDirector Executiv DEFPL?Maria SimionescuLista consilierilor locali: Agrigoroaei Ionel, Anghel Ficu, Balaniscu Bogdan, Balanovici Elena Laura, Birhala Constantin, Botez Radu, Carp Petra, Chiruta Ciprian, Ciobotaru Florentin, Ciuca Valentin, Cristian Catalin, Gavrila Camelia, Gradinariu Gica, Grigoras Laurentiu, Harabagiu Gabriel Vasile, Iacoban Sorin Avram, Ionescu Ioan Sorin, Munteanu Vasile, Negrescu Radu Florin, Olaru Ecaterina, Olteanu Romeo, Ostaficiuc Marius Eugen, Poroch Vladimir, Surdu Gabriel Mihai, Talpalaru Seryl, Toma Catalin, Turliuc Catalin
Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat
Cerinta nr. 2 Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM
Nota: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.
Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la credite sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii de 5.961.840, 91 lei pentru o perioada de 3 luniAceste documente vor fi emise de catre autoritatile implicate cu maximum 30 zile inainte de depunerea ofertelor.Fiecare dintre documentele de mai sus vor fi prezentate fie ca document original fie copie document legalizata notarial sau copie lizibila certificata conform cu originalul. Docum originale emise in alta limba decat limba romana vor fi traduse si legalizate si se vor legaliza si copiile acestora potrivit procedurii in vigoare. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 190 din OUG 34/2006) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.
Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
Cerinta nr. 2 Experienta similara
Ofertantii vor prezenta min un contr sau max 2 contr de lucrari de o natura similara a carui valoare sau valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 41.732.886, 40 lei fara TVASe solicita prezentarea de parti relevante de contract si PV de receptie de la Beneficiarul investitiei respective, inclusiv Anexa 2?documente in copie lizibila certificata conform cu originalul.
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada
AC prin solicitarea acestor cerinte minime de calificare, se asigura ca operatorii economici au experienta necesara pentru executarea unor lucrari de natura celor care fac obiectul procedurii, diminuand in acest fel riscul de neindeplinire a contractului.
Cerinta nr. 3 Inform ref la efective medii anuale ale person angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-personal de executie pe meserii specifice categoriilor-sudor metal, electrician;
-resp tehnic cu executia atestat MDRT;
-resp cu controlul tehnic de calitate;
-resp cu securitatea muncii pe santier, calificat in acest sens.
Nivel specific minim necesar:
-Manager de Proiect: diploma de inginer, experienta profesionala in constructii de infrastructura in pozitia de coordonator de proiect dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar
-Sef de santier: diploma de inginer, exper prof in constr de infrastructura in pozitia de coordonator de executie lucrari dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar (instalatii energetice, instalatii industria chimica, instalatii industrie metalurgica, industria materialelor de constructii)
-Responsabil pentru asigurarea calitatii: studii superioare de lunga durata
Cerinta nr. 4 Resurse tehnice
Prezentare Formular 12H - Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Prezentarea asigurarii (in dotare proprii sau prin contracte sau conventii de inchiriere a echipamentelor , mijloace fixe si alte dotari care sunt considerent strict necesare pentru indeplinirea contractului) copii dupa contracte /facturi, angajamente de punere la dispozitie etc. , in functie de forma de detinere.
Cerinta 5 Informatii despre subcontractanti
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota: In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
Cerinta 6 Informatii despre asociati
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii Nota : Formularele privind subcontractarea si / sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si / sau subcontractanti pentru prestarea serviciilor . In acest caz se va preciza ( pe formular ) ?Nu este cazul? .
Cerinta nr.3-Continuare
Prezentare Formular 12I-Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se solicita o decl cu privire la person de specialitate cu anumite certificari si atestate.Prezentare Formular 12J ?Executantul este obligat sa prezinte inform ref la studiile, pregatirea profesionala si calif person de conducere, precum si ale persoanelor resp pt executia lucr.Se vor atasa C.V.-uri in format Europas
-copie dupa atestat si legitimatie vizata la zi a RTE;Autorizatii valabile ISCIR pt personalul care executa examinari nedistructive respectiv sudori in metal;Autorizatii valabile ANRE pt electricieni;
Pt intreg personalul care necesita atestate/autorizari specifice se vor anexa copii certificate pt conformitate ale acestor docum.
Cerinta 5-Continuare
Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii:
-fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
-ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
-ofertantii trebuie sa prezintelista cuprinzand subcontractantii;
Cerinta 6-Continuare
In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate pentru fiecare din membrii asocierii.(Criterii de calificare si/sau selectie pentru fiecare din membrii asocierii).Se va preciza clar in acordul de asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.
In Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului trebuie sa se mentioneze ca: toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului; liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 SAU ISO 9001/2008 sau echivalent
Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor . Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.
Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, Bdul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Reabilitarea sistemului de termoficare a Municipiului Iasi in vederea conformarii cu standardele de mediu privind emisiile in atmosfera si pentru cresterea eficientei energetice in alimentarea cu caldura urbana- cod SMIS 16879
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
AC recomanda vizitarea si inspectarea locului viitorului santier delucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii dpdv al cheltuielilor, riscurilor si tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu date reale din teren.Raspunsurile la eventualele solicitari de clarif ale op eco vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin(4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declar pe proprie raspundere din care sa rezulte indepl crit de calif (Formularul nr.9, 9A) insotit de: Declar privind calit de participant la procedura?formular 12C, Certif de particip la licitatie cu of independ-Formular 3, Fisa de informatii generale-Formular 8. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declar conform Formularului 9, 9A are obligatia de a prezenta/completa certif/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif, at c primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Conf Legii 346/2004 actualizata IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% pentru crit legate de CA, garantia de participare si garantia de buna executie. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va face prin completarea Formularului 7.Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe locul I prezinta acelasi pret, AC va solicita o noua reofertare in plic inchis. Ofertele depuse in plic inchis de catre ofertanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +40 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer