Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retehnologizarea statiei 220;110/20kV Campia Turzii


Anunt de participare (utilitati) numarul 146102/27.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.T.E.E. Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.T.E.E. Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Paun, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.T.E.E. Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: registratura - parter, Tel. +40 213035600, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retehnologizarea statiei 220;110/20kV Campia Turzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de transformare 220/110/20 kV Campia Turzii
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea echipamentelor, executia lucrarilor de constructii montaj si prestarea serviciilor in statia 220;110/20 kV Campia Turzii au drept scop retehnologizarea statia pe toate nivelele de tensiune si de a monta un autotransformator intre tensiunile de 220 kV si 110 kV, cu celulele aferente acestuia. Valoarea estimataaferenta furnizarii produselor este de 9.499.440 Euro (41.690.190 lei), executia lucrarilor de 9.385.319 Euro (41.189.350 lei) si prestarii serviciilor 175.876 Euro (771.870 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31682540-7 - Echipament pentru substatii (Rev.2)
45232221-7-Statie electrica de transformare (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71630000-3-Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retehnologizarea statiei 220;10/20kV Campia Turzii, astfel incat sa se asigure un nivel corespunzator exploatarii in conditii de siguranta, precum si automatizarea completa in vederea asigurarii conditiilor de teleconducere a statiei de la sediul DEN + DET/CT.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 060, 635EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei, sau a caror Garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formularul 3). Conturile pentru virament bancar: RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001 deschis la BCR sector 1, Bucuresti (pentru LEI); RO14 BRDE 410S V185 4593 4100 deschis la BRD Academiei, Bucuresti (pentru EURO), SWIFTBRDEROBU. Garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata ptr.deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in DA. Cuantumul Garantiei de participare este 1.254.771 LEI sau 281.591 EURO (pentru firme din afara Romaniei). Cursul de schimb este cursul mediu anual Euro/Lei stabilit de BNR pentru anul 2012 (publicat pe site www.bnr.ro), 1 euro = 4, 4560 Lei. Garantia se poate constitui si in alte monede, cursul valutar fiind "leu/alta moneda" din data publicarii anuntului de participare. Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii la C.N.S.C., in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 12.176, 51 lei, sau 2.732, 61 EURO pentru cei care constituie garantia in Euro. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A .Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 1 (una) luna data lacare se estimeaza ca se va efectua plata facturii finale, respectiv data semnarii Procesului verbal de Receptie Finala a ?Retehnologizarea statiei 220;110/20kV Campia Turzii?Garantia de buna executie constituita prin scrisoarea de garantie se va elibera in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale aferenta produselor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In toate situatiile de acceptare a modificarii pretului contractului se va proceda si la majorarea/diminuarea corespunzatoare a valorii garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - plata se face prin transfer bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.1. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti membrii asociati si/sau de tertul sustinator conf.art.186 alin.2 si art.190 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular B1.2. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format din: Stefan Doru Bucataru, Constantin Vaduva; Ioan Diaconu, Adrian Rusu; Maria Ionescu ? dir.economic; Florentina Raducanu ? dir.investitii; Anton Lucian ? Oficiul Juridic si Contencios; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Ioan T.Pop - director de proiect; Haris Nicorescu - DCTI; Emilia Munteanu ? DCTI; Bogdan Tomoiaga ? DET Cluj; Ciprian Bud ? ST Cluj; Vasile Petrusel ? ST Cluj; Bogdan Olanescu ? ST Cluj; Marius Pop ? ST Cluj; Tudor Josan ? OMEPA; Carmen Stanescu ? OMEPA; Traian Chiulan ? DCTI; Mihai Indolean ? ST Cluj; Dan Popa Nimigean-Sef SAICIMSC; Lidia Paun - RAC
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010). Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular B1.3. - Persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, / Autorizatie de functionare / altele echivalente, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificatul se va prezenta in copie conform cu originalul semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.
Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
- Persoanele fizice / juridice straine - Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traducerea autorizata autorizata in limba romana a documentului.
- Atestate A.N.R.E. in conformitate cu prevederile art.12 din Ordinul ANRE nr.23/2013 si a art.93 alin 1 punctul 2 din Legea Energiei Electrice si a gazelor Naturale nr.123/2012 (informatii pe site ANRE: www.anre.ro). In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL Atestate ANRE pentru lucrarile/serviciile pe care urmeaza a le executa / presta, conform Ordin ANRE nr. 23/2013 valabile la data limita a depunerii ofertelor, dupa cum urmeaza:
a. Atestat A.N.R.E. tip Ab. Atestat A.N.R.E. tip Bc. Atestat A.N.R.E. tip C1Ad. Atestat A.N.R.E. tip C2Ae. Atestat A.N.R.E. tip E1f. Atestat A.N.R.E. tip E2Operatorul economic, persoana juridica straina, inregistrata intr-o taramembra UE/ SEE/ Elvetia, poate presta servicii transfrontaliere, cu caracter ocazional/ temporar, pentru realizarea de lucrari la instalatii electrice din cadrul SEN sau al celor izolate, daca detine un document echivalent (corespunzator tipurilor de atestate mentionate in Ordinul 23/2013) emis de un organism similar din tara de origine, caz in care va transmite la ANRE, o traducere informala a documentului respectiv si un memoriu care sa faca referire la capabilitatea tehnica si profesionala a prestatorului pentru desfasurarea de lucrari in instalatiile electrice din cadrul SEN sau al celor izolate.[cf.art.5 (2) din Anexa la Ordinul 23/2013]
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Se va prezenta Formularul B3 in care Se va preciza si cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani (mentionata in cadrul Formularului B3) Aceasta nu trebuie sa fie mai mica de 83.000.000, 00 LEI, sau echivalent in EURO. Calculata la cursul de schimb mediu anual EURO / LEI stabilit de BNR pentru 2012 = 4, 4560, 2011 = 4, 2379 si 2010 = 4.2099 (publicat pe site-ul www.bnr.ro ).
Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se iau in considerare resursele subcontractantilor.
- Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare.
- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea financiara va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0, B1.1 si B1.2.Pentru respectarea art.69^2 alin. (2) din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va preciza denumirea si datele de identificare ale tertului sustinator (adresa, nr. inregistrare la Registrul Comertului si Codul de identificare fiscala).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B3 in care Se va preciza si cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 (trei) ani
Bilantul contabil- Se va prezenta copia bilantului contabil pe anul 2012, inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copia bilantului contabil pe anul 2012, inregistrat la Administratia Financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea - Nota:
- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Se iau in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor pentru partea lor de implicare
- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3), din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract, daca este cazul. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conform cu modelele Formularelor B0, B1.1 si B1.2
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B2 daca este cazul
- Experienta similara - Prezentarea unei liste care va cuprinde livrari de produse, executarea de lucrari si servicii similare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate / contracte / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Se va prezenta 1 (unul) saumaxim 5 (cinci) documente / contracte / pv receptie, similare ca si complexitate tehnica (furnizarea de echipamente pentru realizarea unei statii electrice noi, modernizarea sau retehnologizarea unei statii electrice cu tensiunea de minim 220kV, statii 110/20kV; livrare/montare AT 220/110kV ? 200 MVA si Trafo 110/20kV ? 25 MVA), a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 40.000.000 lei, fara TVA sau echivalent in Euro, la cursul mediu pe anul 2012 de 1 euro=4, 4560 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B4
- Subcontractanti - Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii - daca este cazul.
Pentru respectarea art. 69^2 alin. (2) din OUG 34, ofertantul va preciza denumirea si datele de identificare ale subcontractantului (adresa, nr. inregistrare la Registrul Comertului si Codul de identificare fiscala).
Modalitatea de indeplinire
Formularului B5, daca este cazul
Declaratie privind dotarile specifice - Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea lucrarilor de Constructii Montaj ale produselor furnizate in bune conditii
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul B6
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate ? se va specifica numarul angajatilor permanenti / cu contract de colaborare / sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, numarul si pregatirea cadrelor de conducere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul B7.
Declaratie privind personalul de specialitate in realizarea contractului - Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. Se vor remite CV-urile acestor persoane.
Modalitatea de indeplinire
Se vor remite CV-urile acestor persoane.
Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta original, copie ligalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a standardului de asigurare al sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
Certificarea de catre organisme acreditate al sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta original, copie ligalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a standardului de asigurare al sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Intrucat procedura se va finaliza printr-o etapa electronica, pentru a putea participa la licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, in caz contrar, conform prevederilor art. 38 alin. 4) si art. 87 alin 1) litera a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta depusa in cadrul acestei proceduri va fi considerata retrasa in perioada de valabilitate si se va aplica retinerea garantiei de participare.Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica, ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate admisibile.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP pe cale electronica la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Invitatia de participare va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure rundede ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica.In situatia in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, 2 dintre firmele participante se situeaza pe primul loc (cu aceeasi valoare ofertata) departajarea se va face conform celor prezentate la cap. VI.3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2199
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2013 11:00
Locul: CNTEE Transelectrica SA - Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Bucuresti, etajul 7 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale firmelor ofertante si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma etapei de licitatie electronica, pe primul loc se vor clasa 2 sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o reofertare in plic inchis, la data si ora care va fi mentionata in invitatia privind reofertarea. Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape), prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut, nu se realizeaza o departajare a ofertelor, Autoritatea Contractanta in baza art. 209 alin.1 lit. d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? respectiv ?este imposibila incheierea contractului? va anula procedura de atribuire.In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare, ofertantul clasat pe primul loc in urma rundei de licitare are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.Operatorii economici care, isi exprima in scris interesul de a vizita Amplasamentul, pot participa la vizita organizata de Autoritatea Contractanta in data mentionata in anuntul de participare, intre orele 09:00 - 15:00 la statia 220;110/20kV Campia Turzii. Pentru a participa la vizitarea Amplasamentului, operatoriieconomici trebuie sa remita Autoritatii Contractante o solicitare scrisa in acest sens. Solicitarea trebuie sa fie primita de Autoritatea Contractanta cu cel putin 6 (sase) zile inainte de data vizitei. Aceasta solicitare este transmisa la fax-ul nr.+40 21 3035980 a Formularului pentru acces din Sectiunea II - Formulare (completat, stampilat si semnat de catre reprezentantul firmei ofertante). In anexa la Formularul de acces se va mentiona numele complet al persoanelor care vor participa la vizita. Impreuna cu Formularulde acces se va remite si o copie a actelor de identitate (CI sau pasaport) al persoanelor nominalizate in anexa. La vizitarea Amplasamentului vor putea participa numai persoanele nominalizate in solicitarea mentionata. Costurile ocazionate de vizitarea Amplasamentului (transport, cazare, etc.) pentru persoanele care vor participa din partea operatorilor economici vor fi suportate de catre acestia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in conformitate cu OUG 34/2006, art.256^2 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica SA - Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035788, Fax: +40 213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer