Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEHNOLOGIZAREA STATIEI 400 / 110 KV BRASOV


Anunt de participare (utilitati) numarul 90788/13.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035612, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3069945, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A
Adresa postala: Bd. Gheorghe Sincai nr. 4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040311, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.0213035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 0213069945
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A
Adresa postala: Bd. Gheorghe Sincai nr. 4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040311, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.0213035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 0213069945
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A
Adresa postala: Bd. Gheorghe Sincai nr. 4, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040311, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.0213035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 0213069945
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RETEHNOLOGIZAREA STATIEI 400 / 110 KV BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIA 400/110 KV BRASOV: Obiectul 1 Statia 400/110kV Brasov, Obiectul 2 Celulele 400kV si 110kV din statiile adiacente statiei Brasov apartinand TRANSELECTRICA (Statiile 400kV Gutinas, Sibiu, Pitesti Bradu si statia 400/110kV Darste), Obiectul 3 Statiile de 110kV apartinand Electrica Distributie Transilvaia Sud, Obiectul 4 Statia TFS SC FLAVUS SRL, Obiectul 5 Statia CET Brasov.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEHNOLOGIZAREA STATIEI 400 / 110 KV BRASOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31160000-5 - Piese pentru motoare, generatoare si transformatoare electrice (Rev.2)
31214100-0-Intrerupatoare (Rev.2)
31214110-3-Separatoare (Rev.2)
31221000-1-Relee electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEHNOLOGIZAREA STATIEI 400 / 110 KV BRASOV
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.500.000 LEI sau echivalentul in Euro. Garantia de buna executie va fi 10% din pretul fara TVA al Contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, platile prin transfer bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici; b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. Declaratie privind neincadrare art. 180 - Formular B0. Declaratie privind neincadrarea art 181 - Formular B1.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (in original sau copie legalizata) precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)in termen de valabilitate. Certificatele constatatoare vor fi remise de toti partenerii dintr-o asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligativitatea prezentarii informatiilor cu privire la obligatiile contractuale fata de alti clienti/achizitori. Copia bilantului contabil pe ultimul an (2008), inregistrat laAdministratia Financiara. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani declarata pe propria raspundere nu trebuie sa fie mai mica de 50.000.000 Lei sau echivalentul in Euro. In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. Situatia economica si financiara in acest caz se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formularul B3. Autorizare pentru livrarea produselor Formularul B4 pentru produsele pe care ofertantii le vor furniza enumerate in Documentatia tehnica. Experienta similara Formularul B5. Ofertantii vor completa Formularul B5 pentru toate contractele similare realizate in ultimii 3 ani. Vor fi acceptati numai acei ofertanti care dovedesc ca au derulat si finalizat in termenele contractuale minimum 1 contract similar de tipul: retehnologizari de statii electrice de transformare noi de 400/110kV, in care cel putin statia de 110kV sa fi fost in varianta constructiva cu echipament GIS. Proportia in care contractul se intentioneaza sa fie indeplinit de subcontractanti. Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului calitatii, a sistemuluide management de mediu si managementul de sanatate si securitate ocupationala. Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc. Declaratii privind personalul angajat si cadrele de conducere. Atestate ANRE pentru lucrari in SEN. Declaratii privind personalul autorizat pentru lucrari in SEN.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Data inceperii licitatiei va fi in 3 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Se va organiza o singura rundade ofertare cu privire la pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 11:00
Locul: Bulevardul Gheorghe Sincai nr. 3 sector 4 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL APEL BUCURESTI
Adresa postala: SOSEAUA OLTENITEI NR. 107/111 SECTOR 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213323564, Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE"TRANSELECTRICA" S.A - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Bd. Hristo Botev nr. 16/18 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030233, Romania, Tel.0213035788, Fax: 0213069945
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer