Licitatie Publica - RETEHNOLOGIZAREA STATIEI DE 220/110KV MINTIA
Anunt de participare (utilitati) numarul 48227/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N. "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, camera 623, etaj 6., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 3035986
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N. "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, camera 624, etaj 6., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Email: [email protected], Fax: 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N. "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu nr. 2-4 sector 2, camera 625, etaj 6., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RETEHNOLOGIZAREA STATIEI DE 220/110KV MINTIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIA DE 220/110KV MINTIA, JUD. HUNEDOARA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROCURARE SI INSTALARE ECHIPAMENTE ELECTRICE NECESARE RETEHNOLOGIZARII STATIEI ELECTRICE 220/110KV MINTIA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.1)
29861400-6-Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.1)
31173000-9-Transformator de masurare (Rev.1)
31600000-2-Echipament electric (Rev.1)
31621100-6-Echipament de comanda si control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROCURARE SI INSTALARE ECHIPAMENTE ELECTRICE NECESARE RETEHNOLOGIZARII STATIEI ELECTRICE 220/110KV MINTIA.
Valoarea estimata fara TVA: 125, 147, 448RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 500.000 EURO SAU ECHIVALENTUL IN RON LA CURSUL B.N.R. VALABIL CU 10 ZILE INAINTE DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE SURSE PROPRII, PLATILE PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTARE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic, persoana juridica inregistrata capabila sa indeplineasca obiectivul contractului are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori economici la procedura de atribuire. Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere si de toti sub-contractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lung > 40%. Indicatorul privind lichiditatea curenta se va calcul si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante / Datorii curente > 100%. Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani, inregistrate la Administratia Financiara. In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. In cazul asocierii, liderul trebuie sa indeplineasca criteriile de mai sus. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 65 milioane Euro. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte, in perioada de valabilitate a ofertei, un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Acesta persoana trebuie sa indeplineasca criteriile de mai sus mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si / sau profesionala a unui ofertant se va aprecia in functie de experienta, eficienta si eficacitate. In acest sens ofertantul va remite urmatoarele documente: Fisa de informatii generale, Autorizare, Experienta similara pentru ultimii 3 ani, Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare, Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii si mediului, Dosar numit CERTIFICAREA TEHNICO-MANAGERIALA, Recomandari din partea altor achizitori / clienti minim 3, Declaratii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc., Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere cat si ale altor specialisti cu sarcini cheie pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: 100 Lei + TVA: transfer la BRD SMCC, Cont nr.: RO23BRDE450SV00952144500, sau in numerar la caseria companiei din str. Armand Calinescu nr. 2-4.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 10:30
Locul: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR PARTICIPANTE.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii care sunt persoane juridice romane, vor prezenta o copie dupa scrisoarea de acceptare, in cazul furnizorilor inclusi in lista furnizorilor acceptati ai C.N. TRANSELECTRICA S.A.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3323564, Fax: 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL C.N. "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, cod postal 021012, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Tel.3035972, Fax: 3035870
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 08:01