Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retele canalizare si statie epurare ape uzate menajere sat Gruia ,comuna Gruia , jud. Mehedinti


Anunt de participare numarul 68542/12.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gruia (PrimariaGruia Jud. Mehedinti )
Adresa postala: Gruia, Localitatea: Gruia, Cod postal: 227240, Romania, Punct(e) de contact: Marius Bulugiu, Tel.0252394001, Email: [email protected], Fax: 0252394001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele canalizare si statieepurare apeuzatemenajere sat Gruia , comuna Gruia , jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satGruia , comuna Gruia , jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retele canalizare si statieepurare apeuzatemenajere sat Gruia , jud. Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retele canalizare si statieepurare apeuzatemenajere sat Gruia , jud. Mehedinti
Valoarea estimata fara TVA: 5, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
25.000lei- scrisoarede garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
incazulgrup . de op. ec. acestia trebuie sa prezinte contractul/acordul de asociere , cu obligatia de a legaliza respectivul contract-acord in cazul in care suntdeclarati cistigatori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea , declaratii privind neincadrarea in prev. art 181 din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare , certificateconstatatore privind indeplinireaobligatiilorexigibile de plata catrebugetul de stat si catre bugetul local (formularul 12A, 12C, 12B, .)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)fisa de informatii generalecu declararea cifreimedii deafaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007 ), valoarea minima a cifrei mediide afaceriipeultimii3 ani2005, 2006, 2007solicitata este de13.000.000 lei2 )bilantcontabil, vizat si inreg. la DGFP dinanalizafin. aultimului bilant contabilsa rezulte urmatoriiindicatori:
-lichiditate generala >100%
-solvabilitate patrimoniala>100%
3 )scrisoari debonitatedin parteabancilor (eliberate, cu 30zile inainte de data limita de depunere a ofertei )4 )documente prin careoperatorul economicdemonstraza ca are accesla sauca are disponibileresursereale negrevate dedadorii formular , linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pt realiza un cashflow deexecutie alucrarilor pentruo perioada de6 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.listaprincipalelor lucrariexecutatein ultimii5 ani
2.fisa/fise de experienta similara3.recomandare/certificare din partea beneficiarului se vor prezenta minim douarecomandari din parteabeneficiarilor, emise in2008
4.ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiatsi finalizat in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului supus licitatiei , pentru careva prezentaprocesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.
5. utilajele, instalatiile , mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care discpune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii unuiaparat de sudura tevi dinpolietilena (pe) polipropilena(PP) a unui aparat de sudura prinelectrofuziune fitinguri din polietilena (pe)polipropilena(PP)
6.efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si alcadrelor de conducere
7 certificate ISO 9001:2001(2000), ISO14001:2005, OHSAS 18001:2004 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
punctajulfinal al ofertei
60%
Descriere:
2.
punctaj tehnic al ofertei
35%
Descriere:
3.
durata de executie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria unitatii , in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2008 12:00
Locul: la sediul primariei Gruia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
din partea firmelorparticipante la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare aContestatiilor , in termende 10 zile de la data luarii la cunoastiinta despre actul contestat
Adresa postala: Bucuresti , sector 3 , str Stavropoleosnr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulMehedinti
Adresa postala: Bdul Carol Inr 14, Localitatea: Dr Tr Severin, Cod postal: 220106, Romania, Tel.0252330082
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul termenele de exercitarea cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Gruia
Adresa postala: ComunaGruia , judetul Mehedinti, Localitatea: Gruia, Cod postal: 227240, Romania, Tel.0252394001, Email: [email protected], Fax: 0252394001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer