Licitatie Publica - Retele de apa si canalizare Dej,Gherla
Anunt de participare (utilitati) numarul 86607/17.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Pop, Tel.+40264/591.444, Email: [email protected], Fax: +40264/592.619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Retele de apa si canalizare Dej, Gherla
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasele Dej, Gherla, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dej: Reabilitarea conductelor de apa si extindere 21.835 m, Extinderea retelelor de apa, 5.795 m, Reabilitare 1 SP apa, Reabilitare rezervoare de inmagazinare ( 5000 mc, 1500+1500 mc, 1000mc+1500 mc), Reabilitarea conductelor de canalizare, 1.959 m, Extinderea retelelor de canalizare, 8.382 m, 3SP ape uzateGherla: Reabilitarea conductelor deapa , 9.607 m, Extinderea retelelor de apa, 1.707 m, Reabilitarea conductelor de canalizare, 3641 m, Extinderea retelelor de canalizare, 4.666 m, 5 SP ape uzateProiectul cuprinde si lucrari de bransamente, racorduri de canalizare conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie infrastructura publica pentru apa si apa uzata, in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 43, 548, 291RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 435.483 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Trecutul litigios, Certificat cazier judiciar, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat, Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratia privind respectarea legalitatii, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 15.444.000 Euro, Declaratia privind cifra de afaceri si profitul; Media profitului operational pe 2006, 2007, 2008 pozitiva; Declaratia financiara recapitulativa, Scrisoarea de bonitate bancara - datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, experienta cu clientul si- informatii financiare despre acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului de 2.288.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte; Identificarea financiara, dupa caz, ;Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, inregistrate la autoritatile competente, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in lucrari de constructii similare finalizate in ultimii 5 ani, care sa demonstreze ca operatorul a executat2 contracte de lucrari de natura si complexitatea similara si in concordanta cu CPV indicat, respectiv 1 contract lucrari pentru retele apa potabila si statii pompare in valoare de 6.000.000 Euro si 1 contract de lucrari pentru retele canalizare si statii pompare ape uzate in valoare de 4.000.000 euro. Detalierea experientei similare, documente suport: Contracte, extrase relevante, Procese verbale de receptie la terminare si Anexe aferente, Recomandari ale Autoritatii contractante, Consultant de supervizare, Lista principalelor lucrari, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001sau echivalent, OHSAS 18001sau echivalent, valabile la data depunerii ofertei, Personalul cheie angajat in contract si conform Legii 10/1995, Cv-urile personalului direct responsabil conducere santier, executie, calitate, atestate profesionale, autorizatii, legitimatii valabile, lista personal calificat-autorizat (sudori, electricieni) autorizatii, legitimatii, Declaratia privind personalul angajat si de conducere, Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele pentru indeplinirea contractului, Sistemul propus de control al calitatii, Planul de management al mediului, Declaratii de procedura, Declaratia privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Declaratia privind partile din contract indeplinite de asociati/subcontractanti, Date despre asociati/subcontractanti, Acordul sau o scrisoare preliminara de asociere, Declaratia angajament de sustinere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
90%
Descriere:
2.
Durata executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV 114-2009-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S119-158708 din 20.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta, Reprezentantii Organismului Intermediar POS Mediu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 -Data vizitarii amplasamentului :01.10.2009, orele 11, 00, Intalnirea va fi la sediul Sucursalei Gherla a Companiei de Apa SOMES S.A., adresa: Strada Mihai Eminescu, nr. 10, municipiul Gherla, judetul Cluj.Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Documentatia de atribuire este publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro) . Toate Clarificarile se vor comunica pe SEAP ( www.e-licitatie.ro). Explicatii pentru descarcare documentatie: Se descarca(salveaza) cele 18 arhive intr-un singur director local dupa care se executa(dublu click) arhiva 1 autoexecutabila, se continua cu instalare dupa care se poate vizualiza documentatia in directorul nou creat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/431057, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591.444, Email: [email protected], Fax: 0264/592.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 15:25