Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retele de canalizare cu statie de epurare si retea de alimentare cu apa potabila


Anunt de participare numarul 72835/02.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cirta (Primaria comunei Cirta)
Adresa postala: Comuna Cirta nr. 104 judetul Sibiu, Localitatea: Carta, Cod postal: 557070, Romania, Punct(e) de contact: Cristin Magheru, Tel.0269521101, Email: [email protected], Fax: 0269521134
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele de canalizare cu statie de epurare si retea de alimentare cu apa potabila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Carta, judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de retele de canalizare cu statie de epurare si retea de alimentare cu apa potabila in Comuna Carta, judetul Sibiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati si caietelor de sarcini, aproximativ :
- 8805 m conducta de canalizare
- 8940 m conducta de alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 9, 733, 131RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare - 50.000 lei.Garantia de participare constituia prin - scrisoare de garantie bancara.Perioada de valabilitate 90 zile.Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare - FEADR, conform contractului de finantare Nr. C 322030873400007 din 14.11.2008.Bugetul local - cofinantare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania valabile la data dechiderii ofertelor, conform legislatiei in vigoare, care sa ateste ca nu are obligatii bugetare restante in original.-Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania valabile la data dechiderii ofertelor, conform legislatiei in vigoare, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in original
-Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens in original
- Declaratie privind integritatea morala a ofertantului.
- Declaratii privind calitatea de ofertant.
- Certificatul de inregistrare - copie certificata.
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere profesionalca persoana juridica, in conformitate cu natura lucrarilor care se vor efectua, valabil la data deschideri ofertelor in original.
- Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate copii certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari ( 2005, 2006, 2007 ), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente- copii certficate.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.- Fisa de informatii generale original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007 ) in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin25.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea si prezentarea formularului -Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani;
- Completarea si prezentarea formularului- Declaratie privind echipamentele tehnice si dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, insotita de documente care sa ateste ca operatorul economic dispune de ele, se va prezenta o copie dupa lista mijloacelor fixe, sau documente echivalente, formular 12 H;
- Completarea si prezentarea formular 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea ( se va anexa CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentrucolectivul minim necesar.
- Copie dupa documentul de atestare al Responsabilului Tehnic cu Executia ( RTE ), in domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu valabilitateprecum si copie dupa contractul de munca sau de colaborare incheiat de societate cu acesta.
- Copie dupa documentul de atestare al Responsabilului cu Controlul Calitatii ( CQ ), CV-ul acestuia precum si copia dupa contractul de munca sau de colaborare incheiat de ofertant cu acesta.Documentul de atestare al Responsabilului cu Controlul Calitatii ( CQ ), trebuie sa fie emis de catre un organism/institutie acreditata.
- Copie dupa documentul de atestare al Responsabilului cu Asigurarea Calitatii ( AQ ), CV-ul acestuia precum si copia dupa contractul de munca sau de colaborare incheiat de ofertant cu acesta.Documentul de atestare al Responsabilului cu Asigurarea Calitatii ( AQ ), trebuie sa fie emis de catre un organism/institutie acreditata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Experienta similara: prezentarea a minim 2 lucrari( o lucrare de canalizare si o lucrare alimentare cu apa ) a caror valoare cumulata sa fiede minim 4.500.000 lei, in perioada 2004 2008, formularul 12 F, acesteavor fi insotite de : - copii dupa contracte ;
- copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor ;
- recomandarile vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, pentru acesata lucrare - original- Colectiv minim trebuie sa fie angajat pe perioada nedeterminata ( se va prezenta copii dupa contractele de munca vizate de I.T.M. ) : - 2 ingineri de specialitate : CCIA- 2 ingineri de specialitate : instalatii- 1 maistru constructor- 1 maistru in instalatii- 1 maistru mecanic de utilaje- 2 sudori polietilena autorizati I.S.C.R.care sa fii participat la cel putin 2 lucrari tehnico-edilitarein ultimii 3 ani.- Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului - sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalente, insotite de planul calitatii aferentlucrariiofertate.- Prezentarea de documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului - ISO 14001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
150 din 16.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria de la sediul Primariei comunei Carta, judtul Sibiu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Carta, str. Principala nr. 104, judetul SIbiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observatori desemnati de UVCAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021- 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Carta, judetul Sibiu.
Adresa postala: Str. Principala Nr. 104, Localitatea: Carta, Cod postal: 557070, Romania, Tel.0269-521101, Email: [email protected], Fax: 0269-521134
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2009 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer