Licitatie Publica - Retele de canalizare menajera si meteorica pe strazile Cuza Voda, Alexandru cel Bun si Neagoe Basarab in Municipiul Campulung, Judetul Arges
Anunt de participare numarul 50310/18.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Adresa postala: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Judetul Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: ELENA NICA, Tel.0248/511034, Email: [email protected], Fax: 0248/511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele de canalizare menajera si meteorica pe strazile Cuza Voda, Alexandru cel Bun si Neagoe Basarab in Municipiul Campulung, Judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Campulung (str. Cuza Voda, Alexandru cel Bun si Neagoe Basarab)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare retele de canalizare menajera si meteorica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232130-2-Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2832 m retea canalizare menajera; 1069 m retea canalizare meteorica
Valoarea estimata fara TVA: 1, 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 15000 lei (scrisoare de garantie bancara). Garantia de buna executie: 8% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localBuget de stat prin bugetul MMDD, din Fondul alocat pentru implementarea programelor/subprogramelor multianuale prioritare de mediu si gospodarirea apelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, care se legalizeaza in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate; Certificatul constatator emis de ORC; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de ORC pentru persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional, pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007; Fisa de informatii generale; Asigurarea riscului neindeplinirii contractului din cauza lipsei capacitatii financiare - Scrisoare de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 4000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Experienta similara; Recomandari din partea beneficiarilor; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului; Informatii privind personalul de specialitate pentru executarea lucrarilor; Certificate ISO 9001, ISO 14001; OHSAS 18001 sau echivalente; Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si masurile de protectia muncii; Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare; se vor prezenta cel putin doua recomandari, din care cel putin una sa fie aferenta unui contract pentru lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 120 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Primariei Campulung sau cu ordin de plata in contulRO60TREZ04721360250XXXXX, cod fiscal 4122361, Trezoreria Campulung, Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2008 13:15
Locul: Sediul Primariei Municipiului Campulung, cam.8, etaj 1, str. Negru Voda, Nr.127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, experti externi, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL CAMPULUNG - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Negru Voda, nr.127, Judetul Arges, Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Tel.0248/511034, Email: [email protected], Fax: 0248/511036, Adresa internet (URL): www.primariacampulung.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2008 14:04