Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA VOINEASA


Anunt de participare numarul 18791/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VOINEASA
Adresa postala: Localitatea Voineasa, str. I.Gh.Duca, nr. 98, judetul Valcea, Localitatea: Voineasa, Cod postal: 247750, Romania, Punct(e) de contact: POPESCU VICTORIA, Tel.0250754309, Email: [email protected], Fax: 0250754310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETELE DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA VOINEASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA VOINEASA, JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEA DE CANALIZARE MENAJERA LUNGIME 3, 428 KM SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE MENAJERE IN COMUNA VOINEASA, JUDETUL VALCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de realizare retea de canalizare si statie de epurare a apelor menajere
Valoarea estimata fara TVA: 2, 311, 929RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 20000lei, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOARE CONTRACT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT-OUG 7/27.01.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea cf.OUG 34/2006;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie legalizata;certificat constatator emis de ORC, nu mai vechi de 30 zile;certificat de inregistrare fiscala ;declaratie privind calitatea de participant al procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;bilant contabil la 31.12.2006;cifra de afaceri medie pe perioada 2004-2006;experienta similara ;situatia contractelor de lucrari in derulare la data prezentarii ofertei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani;declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de specialitate si de conducere;declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria Primaria Voineasa sau cu OP in contul de virament RO92TREZ6735006XXX000132 Trezoreia Brezoi CF 2541690
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 12:00
Locul: PRIMARIA VOINEASA, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti autorizati ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Brezoi
Adresa postala: str.Eroilor, nr.11, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.O250/778993, Fax: 0250/778993
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile vor putea fi depuse in termen de 10 zile de data luarii la cunostinta de catre contestatar a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal; comunicarea
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI VOINEASA, JUDETUL VALCEA
Adresa postala: str. I GHE DUCA, nr.98, Localitatea: VOINEASA, Cod postal: 247750, Romania, Tel.0250/754309, Email: [email protected], Fax: 0250/754310, Adresa internet (URL): www.voineasa.onix.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer