Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retele de canalizare si statie de epurare in com.Arpasu de jos si Arpasu de Sus, jud.Sibiu


Anunt de participare numarul 21828/02.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ARPASU DE JOS (CONSILIUL LOCAL COMUNA ARPASU DE JOS)
Adresa postala: COM.ARPASU DE JOS, NR.214, JUD.SIBIU, Localitatea: Arpasu de Jos, Cod postal: 557015, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE BUNEA, Tel.0269-520.122;0744-796.119, Email: [email protected], Fax: 0269-520.101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele de canalizare si statie de epurare in com.Arpasu de jos si Arpasu de Sus, jud.Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: com.Arpasu de Jos si loc.Arpasu de Sus, jud.Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari privind executia unei retele de canalizare a apelor reziduale si a unei statii de epurare a apelor reziduale in loc.Arpasu de Sus si Arpasu de Jos, jud.Sibiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 retea de canalizare intravilana cu lungimea totala de 4490 ml: Arpasu de Sus L=2852 ml si 61 camine;Arpasu de Jos L=1638 ml si 39 camine;1 statie de epurare in loc.Arpasu de Jos.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 795, 983 si 3, 994, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 40.000 RON;Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, conform OG7/2006;Bugetul Local al com.Arpasu de Jos.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata notarial la data incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de ORC;Certificate de atestare fiscala emise de Adm. Fin.Publice si Primarie, de pe raza localitatii unde sunt inregistrati ca si contribuabili, ofertantii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006;
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net la 31.12.2006 pozitiv;Cifra de afaceri medie globala aferenta anilor 2004, 2005, 2006 va fi de10000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista ptr.lucrari similare executate in ultimii 3 ani;experienta similara;recomandari privind buna-executie de la beneficiari, ptr.lucrari similare;Baza tehnico-materiala a ofertantului;standard de calitate ;standard de mediu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de lucrari apa-canal cu valoarea de min.1200000 RON;recomandare privind buna-executie a unei lucrari similare cu valoarea de min.1200000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
costuri de functionare
10%
Descriere:
3.
servicii post vanzare si asistenta tehnica
10%
Descriere:
4.
termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria Primariei sau OP in contul Primariei Arpasu de Jos, nr.RO59TREZ5815006XXX000416, Trezoreria or.Avrig C.I.F 4270708.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 14:15
Locul: Sala de sedinte a Primariei com.Arpasu de Jos, nr.214, jud.Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori autorizati;delegati din partea ofertantilor, identificati prin imputerniciri si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform disp.art.272 alin.3, OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com.Arpasu de Jos
Adresa postala: nr.214, Localitatea: Arpasu de Jos, Cod postal: 557015, Romania, Tel.0269-520.101, Email: [email protected], Fax: 0269-520.120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer