Licitatie Publica - Retele de canalizare si statie de epurare in Valea Bozomului si localitatea Apata
Anunt de participare numarul 35566/10.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA APATA (Primaria Comunei Apata)
Adresa postala: PRINCIPALA. NR. 45, Localitatea: Apata, Cod postal: 507005, Romania, Punct(e) de contact: IULIU BOLONI, Tel.0268284504, In atentia: ANRMAP, Email: [email protected], Fax: 0268/284648
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele de canalizare si statie de epurare in Valea Bozomului si localitatea Apata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Valea Bozomului si localitatea Apata,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-executia lucrarilor de retele de canalizare si statie de epurare-asistenta tehnica pe parcurs;
-consultanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
74231100-8-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
74231110-1-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 529, 411.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-prin scrisoare de garantie bancara; lichiditati si/sau titluri de valoare depuse la caseria autoritatii contractante; ordin de plata sau fila CEC -50000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat -buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrearea in prevederile art 181, Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscalCertificat constatator emis de oficiul comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2004, 2005, 2006, -declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100), media pe ultimii 3 ani;
-solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100), media pe ultimii 3 ani;
-se va prezenta o scrisoare de bonitate de la o unitate bancara, sau un alt document (declaratie pe proprie raspundere) din care sa rezulte angajamentul si capacitatea ofertantului pentru finantarea lucrarii pe o perioada de timp stabilita de acesta. Executantul va emite bilete la ordin in sarcina Autoritatii contractante- beneficiarul ce vor fi achitate de catre acesta pe baza unui grafic negociat de rambursare Graficul de rambursare va face parte integranta din contractul de achizitie publica si se va derula nu mai devreme de 6 luni de la inceperea lucrarilor.- recomanda ofertantilor a avea in vedere si factorii de evaluare descrisi prin algoritmul de calcul privind atribuirea acestui contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cerinta minima de a avea o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 8.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-.fiecare solicitant va prezenta o lista cu specializarile in care are experienta semnificativa. Lista va cuprinde minim 10 specializari pe care le desfasoara- Anexa cu obiectele de activitate inregistrate la Oficiul registrului comertului si /sau documente care dovedesc o forma de inregistrare a acestora. Ofertamtul trebuie sa fie specializat in ececutia de lucrari similare/ cu acelasi cod CPV, cu lucrarile prevazute in caietele de sarcini-formularul G- Lucrari de retele de canalizare , statii de epurare si/sau alimentare cu apaOfertantul trebuie sa indeplineascaInformatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a personalului responsabil de indeplinirea contractului.-Autoritatea contractanta impune conditia ca pentru executarea lucrarilor, executantul sa dispuna de cel putin un reprezentant tehnic de executie care sa prezinte CV, autorizatia si contractul in cazul in care persoana nu este angajatul firmei-Formularul F.- informatii referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- formularul E. Se solicita o lista cu dotarea minimala tehnica pentru indeplinirea contractului de lucrari(in proprietate si/sau inchiriate, astfel: nr. utilaje, caracteristici tehnice, agremente tehnice, specificatii si inspectii tehnice la zi pentru utilajele mobilizate pentru urmatoarele lucrari: -retea de canalizare; subtraversari, drum de acces, statie de epurare, dotarea tehnica minimala, inclusiv agrementele tehnice, specificatiile si inspectiile tehnice la zi pentru utilaje va reprezenta o conditie importanta in atribuirea contractului-formularul E1.-formularul D-se sosicita planul de urmarire a calitatii/dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor pentru lucrarea ofertata-se vor prezenta Certificatele ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 s.a. sau echivalent daca exista ; se solicita in cazul liderului, iar asociatii le vor prezenta daca exista
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista cu lucrarile principale realizate in ultimii 5 ani -formularul C3, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, mod de indeplinire a obligatiilor, beneficiari -experienta similara respectiv in ultimii 5 ani sa fi realizat cel putin o lucrare, de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie in valoare de minim 1.000.000 RON Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar trebuie sa fie insotita de contractul de executie si actele aditionale corespunzatoare, procesul-verbal de receptie, recomandare de la beneficiarul lucrarii contrasemnata de inspectoratul de stat in constructii . Se accepta ca experienta similara si lucrari in derulare pentru care nu se solicita procesul verbal de receptie si viza Inspectoratului de Stat in Constructii In cazul unei asociatii intre doi sau mai multi ofertanti se impune ca cel putin unul din sa indeplineasca conditia de experienta similara Prin experienta similara, autoritatea contractanta defineste orice lucrare de acelasi tip ca lucrarea supusa procedeului de licitatie cod CPV 45232400-6 -cerinta minima de a prezenta cel putin 3 recomandari pentru 3 lucrari realizate in ultimii 5 ani Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate neconformitati ce au dus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice produse din vina contractantului; receptii amanat sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate. Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru escriptive/clienti trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
60%
Descriere:
2.
durata
20%
Descriere:
3.
garantia
10%
Descriere:
4.
sistemul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 13:00
Locul: Primaria comunei Apata, str. Principala nr. 57, judetul Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, experti cooptati, reprezentanti ai ofertantilor-imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SE ANULEAZA ANUNTUL DE PARTICIPARE NR.28910/22.08.2007- DATORITA PUBLICARII ERONATE A PRETULUI LUCRARII
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel , sectia contencios administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: Primaria comunei Apata , str. Principala nr.57 , ,Localitatea: Apata, Cod postal: 507005, Romania, Tel.0268/284648, Email: [email protected], Fax: 0268/284648
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2007 15:22