Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retele de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri locale, constructie centru de zi pentru copii in comunele Albesti si Todireni, judetul Botosani


Anunt de participare numarul 94989/27.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Todireni (Consiliul Local Todireni)
Adresa postala: com. Todireni, jud. Botosani, Localitatea: Todireni, Cod postal: 717395, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Todireni, Tel.0231574791, In atentia: Primar, Petru Toma, Email: [email protected], Fax: 0231574791, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri locale, constructie centru de zi pentru copii in comunele Albesti si Todireni, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: teritoriul comunelor Albesti si Todireni, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 Proiectare si executie: Retele de canalizare si statie de epurare ape uzatemenajere in comuna Albesti si comuna Todireni judetul BotosaniLot 2 - Proiectare si executie: Modernizare drumurilocale DS 123, DS 124, DS 187 in sat Jijia si DV 73, DV 153 in sat Buimaceni, comuna Albesti, jud. Botosani; Modernizare drumuri locale DS 329, DS 79 sat Iuresti, com. Todireni, jud. Botosani
Lot 3 - Proiectare si executie: Centru social de zi pentru copii in localitatea Jijia, com. Albesti, jud. Botosani -
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 422, 984RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 201300 lei Lot 1 160.000 lei Lot 2 35.000 lei Lot 3 6.300 lei Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere - completarea unui formular cu asociatii cu informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati si specializarea acestora
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 dinOUG 34/2006
prezentare Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 formular 12B prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale prezentare Certificat de cazier judiciar al persoanei/persoanelor autorizate prezentare Certificat de cazier fiscal al operatorului economicprincaresa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate deautoritateacontractanta.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentruindeplinirea contractului respectiv.
prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia isi are sediul social.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate:
-prezentareInformatiigenerale si Identificarea financiara, completand formularuldinsectiuneaFORMULAREa documentatiei de atribuire.
- Prezentare Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente, insotite de balantele de verificare.
- prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 3.500.000 lei
- prezentare unei Scrisori de bonitate din partea unei banci cu care lucreazaofertantul, valabila la data deschideriiofertei.
- prezentare situatia financiara la 31.12.2009vizata de Administratia Finantelor Publice- prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si mijlocii (daca este cazul), completand formularul din sectiunea FORMULAREa documentatiei de atribuire.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind situatia financiara pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati, cu exceptia lichiditatii generale care trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Atentie ! Cifra de afaceri a subcontractantilor nu se ia in calcul.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta urmatoarele documente: formularele Informatii generale si Identificare financiara, Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008 si 2009), Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si mijlocii (daca este cazul.Atentie! Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca impreuna indeplinesc conditiile de IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau peperioadadelainfiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de: Lotul 1 - 30.000.000 leiLotul 2 6.000.000 leiLotul 3 1.000.000 lei- lichiditatea generala (active circulante/ datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mica sau egala de 100%.- prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 3.500.000 lei- prezentare unei Scrisori de bonitate din partea unei banci cu care lucreazaofertantul, valabila la data deschideriiofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular 12 FDeclaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani Formular 12 EFinalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin un contract de lucrari de aceeasi natura si complexitate pentru fiecare lot. Pentru lotul 1 se accepta contracte de lucrari edilitare (exclus bransamente), pentru lotul 2 nu se accepta contracte de lucrari pentru pietruiri de drumuri, iar pentru lotul 3 se accepta contracte de lucrari pentru constructii civile.Pentru lucrarile prezentate ca similare se solicita: - Fisa de informatii privind experienta similara
- Copie dupa contract de lucrari si actele aditionale la contract- Proces verbalde receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de la receptia finala si recomandare de la beneficiarContractul de lucrari si procesul verbal se vor prezenta in copie legalizata pentru conformitate cu semnatura si stampila operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca dispune de statie de preparare a mixturilor asfaltice, instalatie mecanizata de amorsare, perie mecanica de curatat drumuri, repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald 2 buc., autobasculante dotate cu bene termizolate acoperite pentru transport mixturi asfaltice min. 6 buc., autospeciala cu matura mecanica 2 buc., autobasculante pentru transport materiale de constructii - 4 buc., autospeciala cu matura mecanica - 2 buc., autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase - 2 buc., vibrocompactorpe pneuri pentru terasamente cu cilindru lis de cel putin 10t 4 buc., vibrocompactor cu cilindri lis pt. spatii inguste 2 buc., vibrocompactor cu cilindri lis cel putin 8t - 2 buc., autogreder minim 2 buc., buldoexcavator minim 5 buc., excavator pe senile - 1 buc., trailer 40t minim 1 buc., motopompa - min. 2 buc.Asigurarea cantitatilor de asfalt va fi demonstrata prin : - precontract de furnizare, prezentat in copie legalizata cu un producator de mixturi asfaltice;
- prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii, incheiat in forma autentica;
- prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de mixturi asfaltice, se va indica amplasamentul acesteia- Ofertantul va face dovada ca utilajele si mijloacele de transport solicitate sunt in proprietate sau la dispozitia acestuia. In cazul in care utilajele si mijloacele de transport nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, ofertantul trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte precontractul de inchiriere incheiat in copie legalizata, valabil pe toata perioada de executie a lucrarii.Pentru toate utilajele, echipamentele solicitate, ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce dovedesc detinerea acestora.- ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/ colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Todireni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si copie dupa documentul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 Bucuresti, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Curtii de Apel Suceava
Adresa postala: mun. Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321, Email: [email protected], Fax: 0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Comunei Todireni
Adresa postala: comuna Todireni, judetul Botosani, Localitatea: Todireni, Cod postal: 717395, Romania, Tel.0231574791, Email: [email protected], Fax: 0231574791
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer