Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retele de canalizare si statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului, Paraie din comuna Malini, judetul Suceava.


Anunt de participare numarul 83995/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MALINI
Adresa postala: SAT MALINI, COMUNA MALINI, JUD. SUCEAVA, Localitatea: Malini, Cod postal: 727350, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel.0230537305, Email: [email protected], Fax: 0230537305, Adresa internet (URL): www.primariamalini.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retele de canalizare si statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului, Paraie din comuna Malini, judetul Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Malini, judetul suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retele de canalizare si statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului, Paraie din comuna Malini, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retele de canalizare si statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului, Paraie din comuna Malini, judetul Suceava>
- retele de canalizare
- 3 statii de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 7, 767, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 150000 lei, Garantia de buna executie - 9% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, Program FEADR, Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)declaratie privind eligibilitatea ofertantului; (formular nr. 2)
2)declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; (formular nr.3 )
3)Imputernicire de semnatura ; (formular nr.3)
4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; (formular nr. 4)
5)certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice ;
6)certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Primarie;7)certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente (pentru persoanele juridice/fizice romane) ;
8)Certificatul de inmatriculare al societatii copie legalizata.
Nota: certificatele constatatoare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si cu plata taxelor achitata la zi, vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.
9)documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal (pentru persoanele juridice / fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (formular nr. 5 )
-Formular de identificare financiara (formular nr.5).
-copii dupa bilanturile contabile pe anii 2006, 2007, 2008, , vizate si inregistrate la autoritatile competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
-Dovezi privind capacitatea de finantare a lucrarilor pentru 30% din valoarea estimata a lucrarii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani minim 15.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari (formular 12H si anexa);
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr.12 I).
- Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari - Formular 12 J.
- se vor anexa CV-uri (anexa la Formular nr.12 I) si copii dupa diplome ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
-declaratie privind listaprincipalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, pentru beneficiaripublici sau clienti privati(Formular nr. 12 E si anexa).
- experienta similara (formular nr. 12 F).
- In cazul subcontractarii, se solicita completarea formularului 12G si anexa acestuia;
- In cazul asocierii- formularul D1 acord de asociere.
- Documente emise de organele acreditate, care confirma ca si-au certificat sistemul de management al calitatii : - certificate emise de organisme independente careatestarespectareastandardelordeasigurare a calitatii- ISO 9001:2001 sau echivalent.
-certificate emise de organisme independente careatestarespectareastandardelorde protectieamediului-ISO14001:2005sau echivalent.-o declaratie pe proprie raspundere privind respectarea standardelor de protectie a muncii conform legislatiei in vigoare - Formular 12 M.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie/inchiriate urmatoarele echipamente : minim :5 excavatoare; 3 buldoexcavator; 5 autobasculante de cel putin 16 to; 1 aparat de sudura prin electrofuziune; 2 aparate de sudura cap la cap; 1 dispozitiv de subtraversare; 5 autoutilitare; autoremorcher + trailer; macara 12, 5 to; 2 generatoare de curent electric.ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin 3 sudori autorizati de ISCIR in polietilenaofertantul trebuie sa dispuna de cel putin 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor supuse licitatiei.personal coordonare santier :2 ingineri profil constructii experienta de minim 7 ani; 1 inginer Constructii hidrotehnice experienta de minim 7 ani; 1 inginer profil electric specializarea electrotehnica generala; 1 responsabil cu protectia muncii; 1 manager al sistemului de management al calitatii si al mediului .Se vor atasa copii dupa diplomele de absolvire a studiilor in domeniu si copii dupa contract de munca / carte de munca / fisa postului.ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similareprin prezentarea de contracte finalizate in ultimii 5 ani, astfel: - cel putin a 2 contracte de lucrari in domeniul retelelor de canalizare, statii de epurare si statii de pompare ape reziduale a caror valoare sa fie de minim 3.000.000 lei;Se vor anexa copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor + recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4538 / 30.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2009 11:00
Locul: CONSILIUL LOCAL MALINI, loc. Malini, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene, Program FEADR Masura 322. Renovarea si dezvoltarea satelor.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel mare, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Malini
Adresa postala: loc. Malini, /suceava, Localitatea: Malini, Cod postal: 727350, Romania, Tel.0230537305, Email: [email protected], Fax: 0230537305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer