Licitatie Publica - RETELE ELECTRICE 20KV PENTRU ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA PA TETAROM III JUCU
Anunt de participare numarul 68095/04.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: ALEXANDRU CRETU, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: WWW.E-LICITATIE.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETELE ELECTRICE 20KV PENTRU ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA PA TETAROM III JUCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: TETAROM III JUCU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montare a 4 LES 20kV fiecare cu 2 cabluri 3 x NA2xS(F)2Y1x 240 in lungime de 1, 95 km (trase in teava PE 160mm)
-Montare 4 cabluri cu fibra optica in lungime de 1, 95km fiecare, -Realizare de traseu LES camine de tragere, blocuri de beton pentru rigidizare, -Racordare linii in amonte si aval la celule de linii de 20 kV cu intrerupator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Montare a 4 LES 20kV fiecare cu 2 cabluri 3 x NA2xS(F)2Y1x 240 in lungime de 1, 95 km (trase in teava PE 160mm)
-Montare 4 cabluri cu fibra optica in lungime de 1, 95km fiecare, -Realizare de traseu LES camine de tragere, blocuri de beton pentru rigidizare, -Racordare linii in amonte si aval la celule de linii de 20 kV cu intrerupator
Valoarea estimata fara TVA: 4, 818, 829.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-48 000 leiGarantia de Buna Executie 5% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale -Atestat ANRE Tip C2 A (C2B)Pentru persoanele juridice straine - se vor depune actele echivalente emise de organele abilitate din tara de origine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani;Informatii privind capacitatea tehnica;Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivele specifice minime necesare: Atestat ANRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14430/22.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Consiliului Judetean Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Ofertantii pot participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CLUJ-SERVICIUL LUCRARI PUBLICE
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR. 58, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503360, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2008 12:30