Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETELE TERMICE DE LA C.T.T. LA BLOCURI, CONTORIZARE INDIVIDUALA ENERGIE TERMICA, A.C.M. SI APA RECE


Anunt de participare numarul 80729/23.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, In atentia: Iulian Nica , Viceprimar, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primariapanciu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETELE TERMICE DE LA C.T.T. LA BLOCURI, CONTORIZARE INDIVIDUALA ENERGIE TERMICA, A.C.M. SI APA RECE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Panciu, Judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare Si Executie Lucrari pentru obiectivul de investitii:
RETELE TERMICE DE LA C.T.T. LA BLOCURI, CONTORIZARE INDIVIDUALA ENERGIE TERMICA, A.C.M. SI APA RECE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-realizarea retelelor termice intre centralele termice transportabile CTTsi blocurile arondate pentru a fi alimentate cu agent termic pentru incalzire si cu apa calda menajera.
-realizarea distributiei pe orizontala in blocurile de locuinte alimentate din noile CTT in scopul contorizarii individuale a energiei termice pentru incalzire, a apei calde menajere si a apei reci.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 416, 519RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 120000 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea finala a viitorului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.O.M.A.I. nr. 86/12.05.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG NR.34/2006.Certificat de atestare fiscala emis de Directia generala a Finantelor Publice privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de Stat si contributii sociale, valabil in ziua deschiderii ofertei.Certificat fiscal emis de de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local valabil in ziua deschiderii ofertei.Cazier judiciar si fiscal pentru administratorul societatii in original.Certificat de atestare tehnica a societatii in domeniile 4221-lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide si ARACO, APDP sau echivalent in copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta valabil la data deschiderii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea depunerii documentelor de calificare).Actul constitutiv al societatii .Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile vizate de D.G.F.P.J.cu rezultatul exercitiului financiar la 31/12/2006, 31/12/2007, 31/12/2008.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Se vor preciza informatii cu privire la situatia financiara la 31.12.2008 continand calculul indicatorilor financiari in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiului financiar, conform bilantului contabil la 30.12.2008, trebuie sa fie pozitiv.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 31.249.557 lei.Lichiditate globala =active circulantex100/datorii curente >100% .solvabilitate patrimoniala =capital propriux100/datorii totale >30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii-RESURSE UMANE.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a 3 contracte cu lucrari similare a caror valoare cumulata(fara TVA) sa fie de minim 5000000 lei. Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu.Un contract de lucrari de executie a minim 12 km de retea de conducte de transport fluide utilitare-realizat in ultimii 5 ani.certificat de atestare ISO9001:2001.Certificat de atestare ISO14001:2005 .Certificat de atestare OHSAS 18001:2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 10:30
Locul: Primaria orasului Panciu, Sala de sedinte a Consiliului Local Panciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori din partea M.F.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str. Cuza Voda , Nr.8, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237/616000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.tribunalulvrancea.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 17:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer