Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 132805 | 132870 | 133.168 | 133297 | 133677 | 133880 | 134.179 | 134247 | 134543 | 13477 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reviste straine stiintifice de cercetare in format online, fara alt suport magnetic sau pe hartie, in format text integral, livrate prin intermediul internetului


Anunt de participare numarul 65837/09.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Informare si Documentare - INID
Adresa postala: str. I.D. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010365, Romania, Punct(e) de contact: Anton Mazurchievici, Tel.021.315.87.65, Email: [email protected], Fax: 021.312.67.34, Adresa internet (URL): www.inid.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare care functioneaza in subordinea unei autoritati publice centrale
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reviste straine stiintifice de cercetare in format online, fara alt suport magnetic sau pe hartie, in format text integral, livrate prin intermediul internetului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Social INID, str. Mendeleev nr 21-25, Sector 1, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reviste straine stiintifice in format online sub forma de colectii, fara alt suport magnetic sau pe hartie, in format text integral, livrate prin intermediul internetului, destinate sustinerii activitatii de informare si documentare necesara realizarii temelor de cercetare-dezvoltare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22211000-2 - Reviste specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 910, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.12.2008 pana la 19.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, 2, 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta nr
34/19.04.2006
- Certificat Fiscal privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat
- Certificat de atestare fiscala
Certificat de inregistrare/Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
In cazul persoanelor juridice straine, documente edificatoare prin care sa se
dovedeasca forma de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din
tara in care ofertantul este rezident (traducerea legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Balanta de verificare 30.09.2008
Situatia financiara la date de 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- pentru Lot 1, o cifra de afaceri de minim 300.000 euro, din activitati similare obiectului contractului;
- pentru Lot 2, o cifra de afaceri de minim 200.000 euro, din activitati similare obiectului contractului;
- pentru Lot 3, o cifra de afaceri de minim 100.000 euro, din activitati similare obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului
- Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 7 persoane cu contract permanent- minim 3 recomandari din partea unor institutii de prestigiu (universitati, biblioteci publice, institute de cercetare, ect), cuprinzand o experienta similara privind livrarea de reviste de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 11:00
Locul: Sediul Social INID, str. Mendeleev nr 21-25, Sector 1, Bucuresti, Romania, cam 624 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform HG 925/19.07.2006, art 33 (2): "Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor"
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic INID
Adresa postala: Str. Mendeleev 21-25, Sector, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70074, Romania, Tel.021-315.87.65, Email: [email protected], Fax: 021-312.67.34, Adresa internet (URL): www.inid.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer