Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reviste straine stiintifice de cercetare si baze de date bibliografice si bibliometrice, in format on-line


Anunt de participare numarul 81757/09.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Informare si Documentare - INID
Adresa postala: str. I.D. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010365, Romania, Punct(e) de contact: Anton Mazurchievici, Tel.315.87.65, Email: [email protected], Fax: 312.67.34, Adresa internet (URL): www.inid.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare care functioneaza in subordinea unei autoritati publice centrale
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reviste straine stiintifice de cercetare si baze de date bibliografice si bibliometrice, in format on-line
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare: sediul social al INID, str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 60, 629, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a)Baze de date bibliografice si bibliometrice in format online, fara alt suport magnetic, pe hartie sau in alta forma fizica cuprinzand reviste stiintifice.
b)Reviste straine stiintifice de cercetare in format online, fara alt suport magnetic sau pe hartie, in format text integral, livrate prin intermediul internetului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22211000-2 - Reviste specializate (Rev.2)
22200000-2-Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.2)
22212100-0-Publicatii periodice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 629, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.09.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului, fara TVA, constituita prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale europene, proiect finantat prin intermediul Programului Operational Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE), pentru perioada 11.05.2009 10.11.2012.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale; Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiei financiara la data de 31.12.2008 vizata siinregistrata la organele competente; media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lotul nr.1, minim 250.000 lei.Pentru Loturile nr. 2 si 15, minim 45.000 lei.Pentru Lotul nr.3, minim 85.000 lei.Pentru Loturile nr.4, 13, 18 si 19, minim 30.000 lei.Pentru Lotul nr. 5, minim 50.000 lei, .Pentru Loturile nr. 6, 9 10, 11, si 12, minim 15.000 lei.Pentru Lot ul nr. 7, minim 35.000 lei.Pentru Lotul nr.8, minim 20.000 lei.Pentru Lotul nr. 16, minim 40.000 leiPentru loturile nr. 14, 17, 20, 21, 23, 24, 25si 26, minim 10.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Prezentarea Listei principalelor furnizari de produse din ultimii 3 ani
- informatii privind asocierea
- Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelurile specifice minime necesare, pentru fiecare lot in parte, sunt urmatoarele: a) Minim un responsabil de contract, care sa asigure gestionarea optima a relatiilor cu autoritatea contractanta si care sa intocmeasca toate situatiile solicitate.b) Cel putin un contract de furnizare reviste de specialitate in format electronic incheiat in ultimii 3 ani, cu o valoare egala sau mai mare de 10.000 lei, insotit de recomandarea/documentul constatator emis de beneficiarii operatorului economic, prin care se confirma indeplinirea contractului.Se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat furnizarea si valoarea furnizarii.c) Se va prezenta minim 1 recomandare din partea unor institutii de cercetare, dezvoltare si/sau inovare cum ar fi universitati, biblioteci, institute de cercetare etc., indiferent de forma de organizare a acestora (publice/private), care sa faca referire la livrarea de reviste de specialitate, de tipul celor care fac obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit. d) In situatia in care ofertantul nu este detinatorul drepturilor de difuzare/utilizare a revistelor de specialitate/bazelor de date care fac obiectul caietului de sarcini, acesta va prezenta documentul din care rezulta ca este reprezentantul/distribuitorul autorizatpentru platformele respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara in doua runde succesive a cate o zi fiecare, intre ele existand o pauza de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 12:00
Locul: sediul social al INID, str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale europene, Proiectul Acces National Electronic la literatura Stiintifica de Cercetare - ANELiS (cod SMIS CSNR 2761), finantat prin intermediul Programului Operational Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE), pentru perioada 11.05.2009 10.11.2012.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256 ^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic INID
Adresa postala: Str. Mendeleev 21-25, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70074, Romania, Tel.021-315.87.65, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.inid.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2009 00:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer