Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizia intermediara a franei si revizia rularii (RIF+RR) la 8 vagoane de gazolina, Revizie ISCIR la 5 vagoane gazolina (1 vagon RI+IE si 2 vagoane RI+IE+IP), Reparatii planificate fara interventie la recipient (RP-FIR) la 38 vagoane de 60mc si 3 vagoane


Anunt de intentie (utilitati) numarul 24027/22.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Revizia intermediara a franei si revizia rularii (RIF+RR) la 8 vagoane de gazolina
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizia intermediara a franei si revizia rularii (RIF+RR) la 8 vagoane de gazolina
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare privind achizitia vor fi publicate in anuntul de participare si documentatia de atribuire
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Revizie ISCIR la 5 vagoane gazolina (1 vagon RI+IE si 2 vagoane RI+IE+IP)
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizie ISCIR la 5 vagoane gazolina (1 vagon RI+IE si 2 vagoane RI+IE+IP)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 29, 300RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare privind achizitia vor fi publicate in anuntul de participare si documentatia de atribuire
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatii planificate fara interventie la recipient (RP-FIR) la 38 vagoane de 60mc si 3 vagoane de 80mc apartinand SC Conpet SA
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii planificate fara interventie la recipient (RP-FIR) la 38 vagoane de 60mc si 3 vagoane de 80mc apartinand SC Conpet SA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 348, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare privind achizitia vor fi publicate in anuntul de participare si documentatia de atribuire
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 389, 800 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer