Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizie tehnica anuala la plugurile de zapada hidraulice tip PZH


Anunt de participare (utilitati) numarul 108206/21.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  prin Sucursala Regionala CF Craiova, B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Punct(e) de contact:  Teodor Voinea si Adriana Cioroianu, Tel. 0351/403282, Email:  [email protected], Fax:  0351/403282, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizie tehnica anuala la plugurile de zapada hidraulice tip PZH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Reviziile tehnice anuale la 2 pluguri de zapada PZH apartinand SRCF Craiova.Revizia tehnica propriu-zisa se va efectua numai in incinta unitatii specializate ce presteaza serviciul de revizie.Transportul plugului de zapada de la locul de domiciliu la unitatea ce efectueaza revizia este sarcina prestatorului de serviciu.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie efectuarea reviziilor tehnice anuale la cele doua pluguri de zapada PZH apartinand SRCF Craiova in vederea exploatarii in iarna 2010-2011.
Serviciul consta in revizia tip RT a plugurilor de zapada PZH si are ca scop verificarea functionarii corecte a tuturor subansamblelor si componentelor conform nomenclatorului de lucrari nr. 12 / 6 / 128 / 2005 ? anexa 3.c. ?avizat de AFER, in vederea unei bune functionari in exploatare. Revizia se efectueaza anual numai in unitati autorizate ce detin atat dotarea tehnica necesara cat si personal calificat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor avea in vedere prevederile caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 250 lei. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CNCF "CFR"-S.A.-SUCURSALA REGIONALA CF CRAIOVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului ComertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor PubliceCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridiceDocumente care atesta calitatea de IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine contractul prestari servicii. Ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de minim 26.000 lei, respectiv 6.114 euro.Bilantul contabil din anul 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara se va dovedi prin depunerea declaratiei privind serviciile prestate in ultimii 3 ani, a listei serviciilor prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract sau cel mult 3 contracte de prestari servicii similare care insumate au o valoare egala sau mai mare de 13.000 lei, fara TVA, respectiv 3057 euro.Pentru contractele prezentate ca si experienta similara se vor prezenta si recomandarile/certificari din partea beneficiarilor.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilorSe solicita Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic, eliberate de AFER, sau omologare tehnica pentru efectuarea RT anuala la plugurile de zapada hidraulice.
Subcontractantii de specialitate vor prezenta autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic pentru tipurile de servicii pe care le subcontracteazaISO 9001:2000/2008 ? managementul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/794/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 11:00
Locul: SRCF Craiova, Birou Achizitii Publice, et.2, cam. 204, tel. 0351403282
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 14, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200134, Romania, Tel. 0251/415601, Fax:  0251/415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Craiova
Adresa postala:  B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200646, Romania, Tel. 0351403214, Fax:  0351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2010 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer