Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii anuale la pluguri de zapada hidraulice tip PZH


Anunt de participare (utilitati) numarul 128637/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Silvica Mihalache, Tel. 0236/340760, Email:  [email protected], Fax:  0236/461236, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii anuale la pluguri de zapada hidraulice tip PZH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locatiile de domiciliu ale plugurilor de zapada, respectiv: Depoul Marfa Adjud, Depoul Marfa Buzau, Depoul Calatori Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Natura lucrarilor ce vor fi executate constau in:
- revizia anuala a plugurilor de zapada, conform Nomenclator Revizia anuala - tip RT, Anexa 3c la caietul de sarcini;
- determinari fizico-chimice la lubrifianti si combustibil;
- masuratori ale cotelor la bandaje si verificarea cotelor qr;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizii anuale la pluguri de zapada hidraulice tip PZH - Lot 1: PZH Depoul Adjud ? 1buc; Lot 2: PZH Depoul Buzau ? 1buc; Lot 3: PZH Depoul Galati ? 1 buc, conform prevederi caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 450 lei ( 150 lei pentru fiecare lot in parte). Garantia de buna executie 10 % ( IMM 5% ) din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere in concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010); Bilantul contabil pe anul 2010, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani (septembrie 2008 - august 2011), insotita de recomandari ( minim una si copii contracte); Declaratie cu informatii privind personalul care raspunde de prestarea serviciilor din cadrul contractului + CV-uri; Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform OMT nr. 290/13.04.2000, insotita de agrement tehnic feroviar / certificat de omologare pentru efectuarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei sau agrement tehnic feroviar / certificat de omologare tehnica pentru revizia si repararea LDH 1250 CP / LDH 450 / 700CP, valabile la data deschiderii ofertelor; Declaratie angajament privind prelungirea valabilitatii autorizatiei si/sau agrementului AFER in situatia in care acestea expira pe perioada de derulare a contractului; Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca materialele utilizate sunt agrementate AFER; Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul); Certificare ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata serviciilor prestate
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712 / 1 / 9 / 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 11:00
Locul: Sediul C.R.E.I.R. Galati, Str. Domneasca nr. 51, corp A, et. 1, sala sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deoarece in Programul anual de achizitii publice al CNCF?CFR?-SA pentru anul 2011 - nr. 9 /3/3816/2011 la capitolul 12.B.2. SERVICII DIRECTIA LINII - REVIZII SI REPARATII MATERIAL RULANT este estimata o valoare de 1.736.000 lei reprezentand 419.813 euro, s-a ales pentru atribuirea contractului de servicii ?Revizii anuale pluguri de zapada tip PZH?, procedura ?LICITATIE DESCHISA?, conform art. 28(3) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si a NOTIFICARII ANRMAP nr. 59 din data de 22.02.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul C.R.E.I.R. Galati
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236 / 461236, Fax:  0236 / 461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer