Licitatie Publica - Revizii anuale (RA) pluguri de zapada tip PZH
Anunt de participare (utilitati) numarul 86685/16.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Punct(e) de contact: Belu Daniela, Tel.0241617402, Email: [email protected], Fax: 0241617402, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii anuale (RA) pluguri de zapada tip PZH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: dupa caz, locatiile prestatorului sau cele ale beneficiarului
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizii anuale pluguri de zapada tip PZH - 3 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizii anuale (RA) la pluguri tip PZH - 3 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 000 si 45, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 500 lei. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contracte de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind art. 180, 181 din OUG 34/2006Certificate privind plata impozitelor la bugetul consolidat al statului si a taxelor locale la valabile 30 zile de la data emiteriiCertificat de inregistrare la Camera de Comert si Industrie , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiprivind obiectul de activitate, documente care atesta calitatea de IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani a ofertantului de a sustine indeplinirea contractului, care sa garanteze posibilitatea de prestare a serviciilor.Bilanturi contabile 31.12.2007 si 2008, precum si ultima balanta lunara 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, insotita de agrement tehnic feroviar / certificat de omologare pentru efectuarea serviciului feroviar critic revizia anuala a plugurilor de zapada tip PZH sau agrement tehnic feroviar / certificat de omologare pentru revizia/repararea LDH 1250 CP / LDH 450/700 CP.
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 2008, in cazul in care ofertantul nu detine certificat de atestare al sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte documente care dovedesc ca acesta se afla in curs de acreditare sau ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut al ofertei
70%
Descriere:
2.
Pretul cel mai scazut pentru lucrarile suplimentare
10%
Descriere:
3.
Garantia acordata conform caietului de sarcini sau mai mare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str Traian, nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SRCF Constanta
Adresa postala: Albastrelelor, nr 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Tel.0241589840, Fax: 0241587240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 12:43