Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REVIZII LUNARE LA SISTEMELE DE SIGURANTA SI SUPRAVEGHERE VIDEO DIN CADRUL ROMGAZ SUC.TG.MURES


Anunt de participare (utilitati) numarul 67521/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str.Salcimilor nr.23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: florica jacota, Tel.0265402171, Email: [email protected], Fax: 0265306340
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REVIZII LUNARE LA SISTEMELE DE SIGURANTA SI SUPRAVEGHERE VIDEO DIN CADRUL ROMGAZ SUC.TG.MURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: statiile de comprimare si sediul sucursalei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 420, 119.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: primul contract subsecventvalabil de la semnare pana la 31.12.2009.In urmatorii 3 ani se vor incheia contracte pe an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor verifica si calibra sisttemele video
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50343000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15 sisteme
Valoarea estimata fara TVA: 420, 119.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1000 lei depusa la casierie, scris.de gar. bancara sau OP in contul RO96 RNCB 3600 0000 0010 0001 BCR TG.MURES; gar.de buna executie 5% din valoarea contractului fara TV.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii;plta facturilor se face in max.30 zile de la emitere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
art.44/ OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
delaratie de eligibilitate; certificateprivind indeplinirea obligatiilor de plata la buget
certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de MEF
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale; recomandari; o fisa de experienta similara care sa aiba o valoare de minim 63000 lei dint-un contract;
1.licenta eliberata de IGP in baza Legii 333/2003; 2. Certificat de atestare a societatii in vederea executarii lucrarilorde verificare, intretinere, reparatii ....eliberat de Centrul National pentru Securitatea la Incendiu si Protectie Civila; 3.ISO 9001-2000; 4.certificat de competenta INSEMEX
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se solicita scrisoare de intentie; se plateste la casierie sau OP in contul de la sect.III
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 11:15
Locul: str.Salcimilor nr.23, Tg.Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg.Mures
Adresa postala: str.justitiei, nr.1, Localitatea: tg.Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265269199, Fax: 0265269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv.Contracte
Adresa postala: str. Salcimilor 23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel.0265-402171, Fax: 0265-306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2008 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer