Licitatie Publica - Revizii periodice planificate la locomotivele tip LDE 2100 CP si LDH 1250 CP
Anunt de participare (utilitati) numarul 95111/01.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: prin subunitatea sa E.M.C. ROSIA, str.Constructorilor nr.9, jud. Gorj, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: biroul Atribuire Contracte P.L.S, Tel.0253/371188, 0253/371189, 0374/176069, In atentia: ec. IVANOIU ION, Email: [email protected], Fax: 0253/372208, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii periodice planificate la locomotivele tip LDE 2100 CP si LDH 1250 CP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: E.M.C. Rosia Sectia CF
E.M.C. Motru Sectia CF
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop asigurarea intretinerii locomotivelor LDE 2100 CP si LDH 1250 CP prin executarea reviziilor periodice planificate RT, R1, R2, 2R2, in vederea asigurarii functionarii acestora in conditii de siguranta si la parametrii nominali
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 Revizii periodice planificate la locomotivele tip LDE 2100 CP
LOTUL 2 Revizii periodice planificate la locomotivele tip LDH 1250 CP
Valoarea estimata fara TVA: 180, 057RON
II.2.2) Optiuni
Da
posib. de prel. si suplim.in conditiile respectarii prev.art.6, al.(3)din HG 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 30.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Conform precizarilor din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare (vezi Fisa de date a achizitiei)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform precizarilor din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare (vezi Fisa de date a achizitiei)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform precizarilor din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare (vezi Fisa de date a achizitiei)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform precizarilor din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare (vezi Fisa de date a achizitiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform precizarilor din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare (vezi Fisa de date a achizitiei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform precizarilor din Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare (vezi Fisa de date a achizitiei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
590
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 11:00
Locul: sala de sedinte a E.M.C. Rosia, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale pe care le vor prezenta inaintea deschiderii ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 1 an de la data prezentului anunt de participare
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, jud. Dolj, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit Legislatie Control al SNLO S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0374/171014, Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 08:44