Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii si reparatii accidentale vagoane uz administrativ Sucursala ?CREIR CF? Brasov (revizia intermediara a franei tip RIF, revizia rularii RR si remedierea defectelor accidentale la vagoane de uz administrativ inculsiv la vagoane specializa


Anunt de participare (utilitati) numarul 147063/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Prin Sucursala "CREIR CF" Brasov, Str. Politehnicii nr.1, Brasov., Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala"CREIR CF" Brasov str. Politehnicii nr. 1, cam.P19-P20, ,Tel. +40 268410709, In atentia: Costiuc Marcel, Dospinescu Daniela, Mita Adriana, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii si reparatii accidentale vagoane uz administrativ Sucursala ?CREIR CF? Brasov (reviziaintermediara afraneitip RIF, revizia rularii RR si remediereadefecteloraccidentalelavagoane deuz administrativ inculsivlavagoanespecializate pentru transportul pietrei sparte seria Faccpps)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In locatiile de pe razaSucursalei?CREIR CF? Brasov care vor fi comunicate prin adresa scrisa.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de Revizii si reparatiiaccidentalevagoaneuzadministrativ -reviziaintermediara afraneitip RIF, revizia rularii RR si remediereadefecteloraccidentalelavagoane deuz administrativ inculsivlavagoanespecializate pentru transportul pietrei sparte seria Faccpps conformcaietuluide sarcininr. 230/365/2013 pentru efectuarea de revizii planificate tip RR, RIF si reparatii curente si accidentale tip RC/DAlavagoaneledeuzul administratiei si conform caietuluide sarcini nr. 230/366/2013 pentru efectuarea de revizii planificate tip RR, RIF si reparatii curente si accidentale tip RC/DAlavagoanelede marfa dozatoareseria Faccpps
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Pentru RIF+RR: 7 vag2.Pentru remediere defecte accidentale: 40 buc vag
Seva efectua reviziaintermediara afraneitip RIF, revizia rularii RR si remediereadefecteloraccidentalelavagoane deuz administrativ inculsivlavagoanespecializate pentru transportul pietrei sparte seria Faccpps conformcaietuluide sarcininr. 230/365/2013 pentru efectuarea de revizii planificate tip RR, RIF si reparatii curente si accidentale tip RC/DAlavagoaneledeuzul administratiei si conform caietuluide sarcini nr. 230/366/2013 pentru efectuarea de revizii planificate tip RR, RIF si reparatii curente si accidentale tip RC/DAlavagoanelede marfa dozatoareseria Faccpps
pentru a asigurastarea tehnica necesara circulatiei in conditii de siguranta feroviara pe calea ferata.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia departicipare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 560, 00 lei, pentru o perioada de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul 11 din fisierul modele formularesau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante (CNCF « CFR » SABucuresti, punct de lucru Voila, CUI 15495994) nr. RO42 CARP 0080 0085 1505 RO 01 deschis la Banca Carpatica Brasov sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului de servicii, fara TVA. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare pe perioada de derulare a contractului. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesivedin sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurentasumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, respectand cond. prevazute la art.91 din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art.92, alin(2) din HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii - poz. 12.B.2.5.3din P.A.A.P. pe anul 2013 al CN CF ?CFR? SA .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea cf art.180 din OG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c)^1 si lit.d)din OUG34/2006);Cerinta nr. 3
Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor privindplata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limitade depunere aofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (MFP - ANAF.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limitade depunere aofertelor;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limitade depunere aofertelor. ;
Certificatele fiscale vor fi prezentate in: original, sau copielegalizata/autentificata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).Cerinta nr.5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
-Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)
Cerinta nr. 6
Acord de asociere, daca este cazul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »Cerinta nr. 7
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasov, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectivurmatorii: Director-Radulescu Gheorghe, , Sef Divizie Linii-Boaca Gheorghe , Sef Serviciu MMR- ing. Sandru Alexandru, inginer Serviciul MMR- ing. Toasca Ciprian, Instructor MR-ing. Dinescu Florian, Sef Birou Achizitii- ing.Mita Adriana, tehn Birou Achizitii-Costiuc Marcel, Inginer I Birou Achizitii- ing.Dospinescu Daniela, Sef Divizie Economica-Ec.Nasulea Mariana, Sef Serviciu BAI ? Ec.Ilas Florin, Sef Oficiu Juridic-Jr.Zetu Tatiana, Consilier Juridic- Frijan Orest-Marius, Consilier Juridic- Stoica Constantin Sebastian, Consilier Juridic-Dumitrascu Georgeta-Claudia, Consilier Juridic- Gall Iulia-Emilia, Consilier Juridic-Plescan Vanina-Anamaria, Consilier Juridic- Preda Eduard Constatin, Consilier Juridic- Costescu Sorin.NOTA: 1. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a)Sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c)Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
4.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
- ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta.
NOTA
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.
Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1
Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si prestareaunor servicii similare cu cele supuse achizitiei.
- Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor .
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Pentru persoane juridice romane, Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat).- Pentrupersoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Cerinta nr. 2
Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »Cerinta nr.3
Autorizare si agrement AFER/Certificat de Omologare Tehnica Feroviar, prin careatesta capacitatea tehnico-profesionala a operatorilor economici sa presteze servicii feroviare critice conform prevederilor Ordinului MT nr.290/2000 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezenta Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar/Certificat de Omologare Tehnica Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic/Certificat de Omologare Tehnica Feroviar, eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data limita de depunere a ofertelor) pentru servicii feroviare critice - revizii periodice tip RIF+RR si remediere defecte accidentalela vagoanele de marfa.Cerinta nr. 4
Angajament de prelungire in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar/Certificat de Omologare Tehnica Feroviarpe perioada de derulare a contractului.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea unuiangajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviarsau Agrementului Tehnic Feroviar/Certificat de Omologare Tehnica Feroviar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaledin care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor simedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia (2010, 2011, 2012).Pentru calculul echivalenteilei/alta valutase vaaplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
-CompletareFisa de informatii generale (Formular B3 din fisierul « Modele de formulare » semnat pe propria raspundere)-Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale (daca se prezinta bilanturile contabile acestea vor fi vizate siinregistrate de organele competente si se vor depune in copie).- Pentru calculul echivalenteilei/alta valutase vaaplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr. 2
Tert sustinator - daca e cazul.
Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana in conditiile prevazute de art. 186 din OG 34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Modalitatea de indeplinire
-(1) Anexa nr.19 (Angajament Tert sustinator financiar) din fisierul ?Modele de formulare?;Formularul 12A, Formularul 12B(-art180 si 181 lit. a), c1) si d) din OG 34/2006) si Formularul 12C bis (art.69^1 din OG 34/2006 ) din fisierul « Modele de formulare ».
(2) In cazul in care grupul de operatori economici depune oferta comuna si beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Faraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala decit cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.Subcontractantul raspunde pentru executarea serviciilorsubcontractate din contractul de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata autoritatii contractante pentru modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
- Formular 12 G din fisierul «Modele de formulare »
Cerinta nr. 2
Lista principalelor servicii similare cu celsupus achizitiei prestatein ultimii 3 ani (impliniti la data limita de depunere a ofertelor) care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
-CompletareFormular 12 E din fisierul « Modele de formulare »
Cerinta nr. 3
Pentru demonstrarea experientei similare prestarilede servicii se confirma prin prezentareaunor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din
partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ramine la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in vederea sustinerii experientei similare: contracte/parti relevante din contracte/procese verbale de receptie/certificate constatatoare/recomandari, etc.
Modalitatea de indeplinire
- prezentare certificate/documentedoveditoarein copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 4
- Declaratie referitoare la, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic si alte mijloace de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.Ofertantul va face dovadafaptului ca dispune deun ateliermobil pentru reparatiavagoanelorla locul defectarii accidentale.
Modalitatea de indeplinire
- Formular 12Hdin fisierul «Modele de formulare»
Cerinta nr. 5
Tert sustinator daca este cazul. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c indice 1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Modalitatea de indeplinire
-(1) Anexa nr. 22 (Declaratie tert sustinator tehnic si profesional)din fisierul « Modele de formulare »;Formularul 12A, Formularul 12B-cerintele a), c indice 1), d) si Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare »(2)In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna iar grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
Cerinta nr. 1
- Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008.
Ofertantul va prezenta Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate, pentru activitatea specifica obiectului contractului.
Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract.
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate.Ofertantul poate prezenta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- in cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract.In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 11:00
Locul: Sediul Sucursalei "CREIR CF" Brasov - Sala de sedinta, str. Politehnicii nr. 1, localitatea Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care in urmastabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu preturi egale clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt celeprevazutela art. 256^1 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: Brasov, strada Politehnicii nr. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer